Предмет: Информатика, автор: Аноним

Дан массив, состоящий из N элементов, заполненный случайными числами от 20 до 50. Выполни сортировку массива методом пузырька.

Ответы

Автор ответа: bearqusdh1846
22

Ответ:

вот

Объяснение:

Приложения:
Похожие вопросы
Предмет: Українська мова, автор: 08Villager80
Допоможіть прошу. Склади й напиши план тексту


БОГОМАТІР ВОЛОДИМИРСЬКА
Найперші відомі нам давньоруські ікони датуються другою половиною ХІІ століття. До того часу ікони привозили на Русь із Візантії. Так, у Десятинну церкву їх привіз із Херсонеса князь Володимир. Печерський монастир закуповував образи в Константинополі.

Чи не найпопулярнішою на Русі була ікона Володимирської Богоматері. Кораблем її привезли з Константинополя. Ця ікона — не тільки визначний твір візантійського живопису, вона — одне з найвищих досягнень світового мистецтва.

Боже Дитя зворушливо пригорнулося до Матері. З невимовним сумом Богородиця дивиться на нас. Радість материнства завжди перейнята тривогою за майбутню долю дитини, такої безпорадної на зорі свого життя… А на Дитинча Марії чекає доля безприкладна: мучеництво, слава, влада над душами мільйонів людей… Богородиця знає це. Вона передбачає майбутні страждання й майбутню славу Сина. Тому такий скорботний і такий світлий її погляд…

Ікона знаходилась у Вишгороді поблизу Києва. Звідси її підступно вивіз князь Андрій Боголюбський до столиці свого Суздальського князівства — Володимира-на-Клязьмі. Назва міста дала наймення славетній іконі. Пізніше Богоматір Володимирську було урочисто перенесено до Москви.

За легендою, ікона була написана покровителем художників євангелістом Лукою. Він зобразив Марію на дошці від стола, за яким Христос трапезував із Матір’ю. Проте мистецтвознавці стверджують, що ікона була створена значно пізніше, а не в І сторіччі, коли жив Святий Лука.

Первісні розміри ікони — 0,78 х 0,55 м. Від малювання автора на іконній дошці залишилися лише лики Марії та Божого Дитяти. Усе інше було дописане десь у XV – XVI століттях.

Щоб зрозуміти, чому так сталося, треба знати, як створювалися ікони. Їх писали розтертими на яєчному жовтку фарбами на вкритій алебастром дошці. Зверху живопис покривали оліфою. Таке покриття зберігало іконну дошку від вологи, робило яскравими кольори. Проте оліфа з плином часу темніла, обриси зображеного ставали нечіткими, а далі й нерозрізнюваними. Художники намагалися поновити зчорнілий живопис, але не вміли цього. Пізніші нашарування фарб часто нівечили твір.

Реставрувати давні твори живопису навчилися відносно недавно. Богоматір Володимирська була поновлена на початку ХХ століття.
Предмет: Литература, автор: feedfredder
Тест по литературе по творчеству Платонова. За ответ дам 100б. Удачи:)
1.Первоначальная фамилия Платонова:
А) Фирсов;
Б) Климентов;
В) Пухов.
2. А. Платонов был корреспондентом газеты:
А) «Красная звезда»;
Б) «Индустрия социализма»;
В) «Железный путь».
3. Псевдоним А. Платонова:
А) А. Платонов;
Б) А. Фирсов;
В) Ф. Человеков.
4. В каком рассказе раскрывается тема любви:
А) «Песчаная учительница»;
Б) «Река Потудань»;
В) «Родина электричества».
5. А. Платонов был:
А) публицист;
Б) поэт;
В) прозаик.
6. Творческий дебют А. Платонова связан с выходом сборника:
А) «Епифанские шлюзы»;
Б) «Сокровенный человек»;
В) «Ямская слобода».
7. Почему стал неугоден А. Платонов в 30-е годы XX столетия:
А) идеи Платонова были восприняты как идеологическая двусмысленность;
Б) отошёл от литературного творчества;
В) был изолирован от читателей.
8. Какое произведение А. Платонова было издано первым:
А) «Электрификация»;
Б) «Юшка»;
В) «Котлован».
9. Влияние революции на судьбы угнетённых и обездоленных людей, ради которых она и совершалась, находит отражение в произведении:
а) «Сокровенный человек»;
б) «Маркун»;
в) «Ямская слобода»;
г) «Лунная бомба».
10. Фольклорный источник образа башни в произведениях «Чевенгур» и «Котлован», который может выступать и в качестве модели всей вселенной с подчёркиванием связи верха и низа, жизни и смерти:
а) дерево;
б) стебель;
в) яблоко;
г) солнце.
11. Два сюжета: сюжет-странствие главного героя в поисках истины и сюжет-испытание очередного проекта улучшения жизни человека переплелись в романе:
а) «Впрок»;
б) «Ювенильное море»;
в) «Котлован»;
г) «Шарманка».
12. Главный мотив «Котлована»:
а) «гармонизация» природы, доведённой до абсурда бюрократическим сознанием;
б) обезличение человека;
в) приспособить личность к нуждам производства и вырастить «усовершенствованного» человека;
г) стремление участника событий понять смысл происходящего, чтобы осознанно участвовать в строительстве нового мира.
13. Основу какого образа составляет библейская легенда о Вавилонской башне:
а) коммунизм;
б) обжепролетарский дом;
в) социализм;
г) коллективизация.
14. Ключевое слово повести «Котлован»:
а) устранение;
б) строительство;
в) ликвидация;
г) индустриализация.
15. С «мёртвым зерном будущего» в «Котловане» сравнивается:
а) Настя;
б) Чиклин;
в) Пашкин;
г) Вощев