помогите, даю 70 балов пжпжпж
1. Створіть проект з вікном розміром 300 х 500 пікселів, у якому розмістіть ДВІ кнопки та ОДИН напис. 2. Встановіть такі значення властивостей першої кнопки: ● ширина - 20 символів; висота - 2 символи; колір фону - жовтий; колір символів- сірий; текст на кнопці - Вікно проекту. 3. Встановіть такі значення властивостей другої кнопки: ● • • ● ● ширина - 10 символів; ● висота - 3 символи; • колір фону-чорний; • колір символів - білий; ● текст на кнопці - Напис. 4. Встановіть такі значення властивостей напису: • колір символів - синій; текст у написі — ваше прізвище; • шрифт символів - Arial 16. 5. Створіть обробник події Mouse Move для першої кнопки, виконання якого ● встановить: а. ширину вікна проєкту — 800 пікселів b. висоту вікна проекту - 400 пікселів с. колір фону вікна — зелений d. ширину першої кнопки - 40 символів е. ширину другої кнопки 18 символів f. змінить колір першої кнопки на синій, а колір символів на ній - на білий g. зробить першу кнопку недоступною. 6. Створіть обробник події Click для другої кнопки, виконання якого встановить: а. червоний колір фону напису b. ширину напису - 40 символів с. висоту напису - 5 символів d. встановить колір символів тексту напису жовтий і виведе у напис текст Ми вивчаємо Python!
Ответы
Структура проекту:
project/
|-- main.py
|-- assets/
|-- button1.jpg
|-- button2.jpg
Код програми main.py:
import tkinter as tk
# Визначення обробника події для кнопки 1
def button1_handler(event):
# Зміна властивостей вікна та кнопок
window.config(width=800, height=400, bg="green")
button1.config(width=40, bg="blue", fg="white")
button2.config(width=18)
button1.config(state=tk.DISABLED)
# Визначення обробника події для кнопки 2
def button2_handler():
# Зміна властивостей напису
label.config(width=40, height=5, bg="red", fg="yellow", text="Python")
# Створення вікна та кнопок
window = tk.Tk()
window.title("Мій проект")
window.geometry("300x500")
button1 = tk.Button(window, text="Вікно проекту", width=20, height=2, bg="yellow", fg="grey")
button2 = tk.Button(window, text="Напис", width=10, height=3, bg="black", fg="white")
label = tk.Label(window, text="Ваше прізвище", font=("Arial", 16), fg="blue")
# Прикріплення обробників подій до кнопок
button1.bind("<Motion>", button1_handler)
button2.config(command=button2_handler)
# Розміщення елементів на вікні
label.pack(pady=50)
button1.pack(pady=20)
button2.pack(pady=20)
# Запуск головного циклу вікна
window.mainloop()
Цей код створить вікно з двома кнопками та надписом. Перша кнопка буде реагувати на рух миші (подія "Mouse Move") та змінювати розмір вікна та кнопок, а також робити першу кнопку недоступною. Друга кнопка буде реагувати на клік (подія "Click") та змінювати властив