Створіть нове вікно (Tk()). Розміри вікна 600x400 пікселів, фон вікна – голубий, користувач не має права змінювати розміри вікна.
Згенеруйте 3 випадкових числа a, b, c: aϵ1;15, b1;10, c10;25. Згенеровані числа відобразіть на вікні (використайте Label()).
Створіть та відобразіть дві кнопки (Button()) на вікні з надписами «Вираз1» та «Вираз2» відповідно. При активації першої кнопки обчислюється вираз А1, а другої – А2. Вирази продемонструвати використовуючи messagebox.showinfo().
Ответы
import tkinter as tk
from tkinter import messagebox
import random
# Функція для відображення алерту з повідомленням
def showAlert(text):
messagebox.showinfo("Результат", text)
# Функція для підрахунку значення А1
def getA1():
a1 = a * b + c
showAlert("Значення А1 = " + str(a1))
# Функція для підрахунку значення А2
def getA2():
a2 = a - b + c
showAlert("Значення А2 = " + str(a2))
# Генеруємо a, b, c
a = random.randint(1, 15)
b = random.randint(1, 10)
c = random.randint(10, 25)
# Створюємо головне вікно
root = tk.Tk()
# Налаштуємо вікно
root.title("Вікно з кнопками та виразами")
root.resizable(False, False)
root.geometry("600x400")
root.configure(background="#00bfff")
# Відображаємо згенеровані числа
tk.Label(root, text="a = " + str(a), background="#00bfff").pack()
tk.Label(root, text="b = " + str(b), background="#00bfff").pack()
tk.Label(root, text="c = " + str(c), background="#00bfff").pack()
# Кнопка для підрахунку А1
tk.Button(root, text="Вираз1", command=getA1).pack()
# Кнопка для підрахунку А2
tk.Button(root, text="Вираз2", command=getA2).pack()
root.mainloop()