Вправа 3. Опитувальник. Завдання. Складіть опитувальник з вашого улюбленого предмета. У вікні опитувальника під запитанням розмiстiть кнопки «так» і «ні». Якщо користувач натисне правильну кнопку, то у відповідь має отримати вікно з повідомленням, яке пояснює відповідь на запитання. А якщо неправильну - тодi вiкно із цим поясненням буде мати вигляд вікна showerror.
Ответы
from tkinter import *
root = Tk()
root.title("Опитувальник")
root.geometry("400x400")
def correct(): # Функція для відповіді "так"
messagebox.showinfo("Вiдповiдь", "Вiрно! Це правильна вiдповiдь!") # Вікно, яке з'являється, якщо користувач натисне "так"
def wrong(): # Функція для відповіді "нi"
messagebox.showerror("Вiдповiдь", "Невiрно! Це неправильна вiдповiдь!") # Вікно, яке з'являється, якщо користувач натисне "нi"
label_1 = Label(root, text="C++ - сумiснa-мовa?", font="Arial 14") # C++ - сумiснa-мовa? - текст, який буде розмiщений у Label-1
label_1.pack()
btn_yes = Button(text="TaK", width=10, height=2, command=correct) # TaK - Button-1 (correct)
btn_yes.pack()
btn_no = Button(text="Hi", width=10, height=2, command=wrong) # Hi - Button-2 (wrong)
btn_no.pack()
root.mainloop()