Створіть проєкт у якому в результаті настання події Click для кнопки її розміри стануть 50х50 пікселів(ширина - 50 символів, висота - 5 символів) і текст на кнопці зміниться на 'Мій проєкт', а в результаті настання події MouseMove для кнопки кнопка переміститься на 30 пікселів управо та на 40 пікселів униз і стане недоступною(установиться жовтий колір фону кнопки так її стан - недоступний). Збережіть проєкт у папці з іменем Завдання 6.3.5, створеній у вашій папці.
Будь ласка допоможіть Python
Ответы
Програма:
Python:
import tkinter as tk
def change_dimensions(event):
button.config(width=50, height=5, text="Мій проєкт")
def move_button(event):
button.place(x=event.x + 30, y=event.y + 40)
button.config(state="disabled", bg="yellow")
root = tk.Tk()
button = tk.Button(root, text="Кнопка")
button.pack()
button.bind("<Button-1>", change_dimensions)
button.bind("<Motion>", move_button)
root.mainloop()
Пояснення:
Цей код використовує бібліотеку Tkinter у Python для створення графічного інтерфейсу користувача з кнопкою. Після натискання кнопки (подія <Button-1>) викликається функція change_dimensions, яка змінює розміри кнопки та текст, що відображається на ній. Коли миша наводить на кнопку (подія <Motion>), викликається функція move_button, яка переміщує кнопку в нове положення та вимикає її, змінюючи колір фону на жовтий.