Предмет: История, автор: ksyushaaa11

Чому в 60-ті рр. Японія була майстернею світу, а у 80-ті перетворилася на конструкторське бюро світу"?

Ответы

Автор ответа: zloli6105
4

Ответ:

У 1960-х роках Японію називали «майстернею світу» через її швидке економічне зростання та індустріалізацію. У той час Японія була зосереджена на масовому виробництві та виробництві з низькими витратами, що зробило її домінуючим гравцем на світовому ринку споживчих товарів. Виробничі можливості Японії були зумовлені такими факторами, як високий рівень інвестицій у дослідження та розробки, сильна державна підтримка галузі та акцент на ефективності та інноваціях на робочому місці.

Проте до 1980-х років економіка Японії дозріла та перейшла до більш технологічно розвинутої та орієнтованої на дизайн економіки. Фокус змістився з масового виробництва на виробництво високоякісних товарів високої вартості, і країна стала відомою як «конструкторське бюро світу». Цю зміну спричинили такі чинники, як зростання конкуренції з боку країн, що розвиваються, перехід до економіки, що більше базується на послугах, а також зростання нових технологій та інновацій. У результаті японські компанії почали зосереджуватися на створенні інноваційних та високоякісних продуктів, які могли б мати преміальні ціни на світовому ринку. Ця зміна дозволила Японії зберегти свою конкурентоспроможність у глобальній економіці, що швидко змінюється.

Підсумовуючи, перетворення Японії з «майстерні світу» на «конструкторське бюро світу» відображає здатність країни адаптуватися та реагувати на зміни в глобальній економіці. Це демонструє відданість Японії інноваціям, дизайну та якості та підкреслює її незмінне лідерство на світовому ринку.

Объяснение:

Похожие вопросы
Предмет: Информатика, автор: nikiforovanatolij41
import pygame
import random
pygame.init()

WIDTH = 800
HEIGHT = 600

back = (0, 0, 0)
WHITE = (255, 255, 255)
RED = (255, 0, 0)
GREEN = (0, 255, 0)
BLUE = (0, 0, 255)

screen = pygame.display.set_mode((WIDTH, HEIGHT))
pygame.display.set_caption("Потискаф направляется к Титанику!")

class Monster():
def __init__(self, x=0, y=0, width=10, height=10, color=None):
self.rect = pygame.Rect(x, y, width, height)
self.fill_color = back
if color:
self.fill_color = color

def color(self, new_color):
self.fill_color = new_color

def fill(self):
pygame.draw.rect(mw, self.fill_color, self.rect)

def collidepoint(self, x, y):
return self.rect.collidepoint(x, y)

def colliderect(self, rect):
return self.rect.colliderect(rect)

class Player():
def __init__(self, x=0, y=0, width=10, height=10, color=None):
self.rect = pygame.Rect(x, y, width, height)
self.fill_color = back
if color:
self.fill_color = color

def color(self, new_color):
self.fill_color = new_color

def fill(self):
pygame.draw.rect(mw, self.fill_color, self.rect)

def collidepoint(self, x, y):
return self.rect.collidepoint(x, y)

def colliderect(self, rect):
return self.rect.colliderect(rect)


player = Player("Potiskaaf", 100, 10)
monster1 = Monster("Monster1", 50, 5)
monster2 = Monster("Monster2", 75, 8)

player_size = 50
player_x = WIDTH / 2 - player_size / 2
player_y = HEIGHT - player_size
player_speed = 5

monster_size = 50
monster_x = random.randint(0, WIDTH - monster_size)
monster_y = -monster_size
monster_speed = 2

score = 0

clock = pygame.time.Clock()

game_over = False

font = pygame.font.Font(None, 36)

def show_score(x, y):
score_text = font.render(f"Score: {score}", True, WHITE)
screen.blit(score_text, (x, y))


def collision(player_x, player_y, monster_x, monster_y):
distance = ((player_x - monster_x)**2 + (player_y - monster_y)**2)**0.5
if distance < player_size / 2 + monster_size / 2:
return True
return False

while not game_over:
for event in pygame.event.get():
if event.type == pygame.QUIT:
game_over = True

if event.type == pygame.KEYDOWN:
if event.key == pygame.K_LEFT:
player_x -= player_speed
elif event.key == pygame.K_RIGHT:
player_x += player_speed

monster_y += monster_speed

if collision(player_x, player_y, monster_x, monster_y):
score += 1
monster_x = random.randint(0, WIDTH - monster_size)
monster_y = -monster_size

player(player_x, player_y)
monster(monster_x, monster_y)

show_score(10, 10)

pygame.display.update()
clock.tick(60)

pygame.quit()
Срочно кто может исправить ошибки уже несколо часов не могу понять где ошибка. ​
Предмет: Математика, автор: matusenko2010
Предмет: Алгебра, автор: Misha2006jjck