Як та за рахунок чого можна реагувати на дотики користувача до екрану? Наведіть приклади практичного застосування цього в мобільних додатках.
Опишіть можливі підходи та кроки для розміщення візуальних елементів інтерфейсу на екрані мобільного додатку (що саме треба зробити в середовищі).
Ответы
Щоб реагувати на дотики користувача до екрана в мобільній програмі, розробники можуть використовувати обробники подій дотику. Це функції, які запускаються, коли користувач торкається екрана певним чином, наприклад торканням, гортанням або довгим натисканням.
Ось кілька прикладів практичного застосування обробників сенсорних подій у мобільних програмах:
1 Натискання: подію натискання можна використовувати для вибору елемента, наприклад кнопки або елемента списку.
2 Проведення пальцем: подію проведення пальцем можна використовувати для навігації між екранами або для виконання дій, наприклад видалення елемента.
3 Тривале натискання: подію тривалого натискання можна використати для виклику контекстного меню або додаткових параметрів для елемента.
Щоб розмістити візуальні елементи на екрані мобільного додатка, розробники можуть використовувати менеджер макета. Менеджер компонування — це компонент, який упорядковує візуальні елементи на екрані відповідно до набору правил. Деякі поширені менеджери макетів у розробці мобільних додатків включають LinearLayout, RelativeLayout і ConstraintLayout.
Щоб використовувати менеджер макета, розробники можуть виконати такі дії:
1 Виберіть менеджер макета на основі бажаного макета та вимог програми.
2 Додайте менеджер макета до XML-файлу макета програми.
3 Додайте візуальні елементи до менеджера макета за допомогою XML або коду.
4 Встановіть будь-які необхідні властивості макета, наприклад положення та розмір елементів.
5 Попередньо перегляньте макет в емуляторі програми або на фізичному пристрої, щоб переконатися, що він виглядає належним чином.