повідомлення на тему: Теплі та холодні кольори в живописі
Ответы
Ответ:
Іноді не перевищують і кількох сантиметрів. Головним засобом у живописі є колір. Кольори бувають теплими (червоний, жовтий, жовтогарячий) та холодними (синій, блакитний, фіолетовий).
Відповідь:
Особливо поширені в мистецтвознавчій літературі та в художньо-педагогічній практиці поняття «теплий» і «холодний» кольору. Важко знайти статтю чи книгу, в якій вони не вживалися б. Однак найчастіше автори обмежуються лише констатацією факту, що картина написана в «теплих» або «холодних» тонах. Поширеність цих понять робить їх такими, що заслуговують більш докладного розгляду.У літературі з кольорознавства прийнято всю частину спектру, починаючи з зеленого в сторону червоного, відносити до теплих кольорів, а частина від блакитного до синього - до холодних. Зелений іноді відносять до холодних квітам, а іноді виділяють його як нейтральний. Проміжним між теплими і холодними квітами можна також вважати пурпурний. Об'єктивна основа поділу квітів на теплі і холодні поки ще не зовсім ясна. До недавнього часу вважалося, що в основі такого відмінності лежать асоціації з теплими і холодними предметами навколишнього світу. Наприклад, синій колір сприймається як холодний тому, що він притаманний кольором неба, льоду, води, що викликає в нас відчуття холоду, прохолоди або свіжості; кольори червоно-жовті сприймаються як теплі, тому що вони притаманні таким речам, як вогонь, сонячне світло. Однак останнім часом встановлено, що до цього поділу відповідають і власне температурні якості кольору. Червоно-помаранчева частина спектра укладає більше теплової енергії, ніж синьо-зелена. Крім того, експериментально встановлено, що позитивний емоційний стан підвищує чутливість до червоного і жовтого, негативне - до синього і зеленого. Поділ кольорів на теплі і холодні в живопису має, мабуть, більш глибокі, певні поруч психологічних моментів причини.
Пояснення: