Написати міні-твор "Твор про первісне мистецтво, стоунхендж",
Написать мини-произведение "Произведение о первобытном искусстве стоунхендж",
Русский чи Украинский без раздници
Ответы
Відповідь:
Пошуки початку - навряд чи не самі важкі пошуки, в які пускається допитливий людський розум. Будь-яке явище колись і десь почалося, зародилося, виникло - це здається нам очевидним. Але крок за кроком добираючись до його джерел, дослідник знаходить нескінченний ланцюг перетворень, переходів з одного стану в інше. Виявляється, що всякий початок відносний, воно саме по собі є слідством довгого попереднього розвитку, ланкою нескінченної еволюції. Не тільки походження життя на землі і людського роду не мислиться як одноразовий акт «витвору» або появи, але і походження власне людських інститутів, таких, як сім'я, власність, держава, - також підсумок тривалого процесу, ланка в ланцюгу перетворень.Те ж можна сказати і про мистецтво. Коли, де і чому воно «почалося» - точна і проста відповідь неможлива. Воно не почалося в суворо певний історичний момент - воно поступово зростало з немистецтва, формувалося і видозмінювалося разом з створюючою його людиною.Що наштовхнуло людину на думку зображати ті або інакші предмети? Він зображає тільки тварин, і те тільки тих, на яких він полює (або які полюють на нього самого), тобто лише то, з чим безпосередньо пов'язана його боротьба за життя. А як він зображає самого себе?У мистецтві палеолита зображень людини взагалі порівняно мало. Але все-таки вони зустрічаються [1]. Самими древніми скульптурними зображеннями на сьогоднішній день є так звані «палеолитические Венери» - примітивні жіночі фігурка. Вони ще дуже далекі від реальної схожості з людським тілом. Всім ним властиві деякі спільні риси: збільшені стегна, живіт і груди, відсутність ступень ніг. Первісних скульпторів не цікавила навіть риси обличчя. Їх задача полягала не в тому, щоб відтворити конкретну натуру, а в тому, щоб створити деякий узагальнений образ жінки - матері, символ родючості і хранительници вогнища. Чоловічі зображення в епоху палеолита дуже рідкі. Крім жінок зображали тварин: коней, кіз, північних оленів і інш. Майже вся палеолитическая скульптура виконана з каменя або кістки [5]. І в цих творах нам також кидається в очі одночасно і майстерність і примітивність, тільки на цей раз примітивність очевидніше. Майстерність - в тому, як суцільно і сильно відчута пластика об'ємів тіла: в цьому значенні фігурка виразні і, при своїх малих розмірах, навіть монументальні. Але в них немає проблиску духовності. Немає навіть особи - обличчя не цікавило, ймовірно, просто не усвідомлювалося як предмет, гідний зображення. «Палеолитическая Венера» з її роздутим животом, величезними мішками грудей - судина родючості, і нічого зверх цього. Вона більше за животна, ніж самі тварини, як вони зображаються в мистецтві палеолита [1]. Важливо також звернути увагу на порушення кількісних пропорцій між зображеннями чоловіка і жінки [3].
Пояснення: