Предмет: Литература, автор: andrey7356

У п(е,и)ріо(т,д) духовного й творч(ь)ого піднес(е,и)н(н)я (т)арас (ш)евченко
виріш(е,и)в намалювати авто/портрет.
Гарний (з,с)повн(е,и)н(н)ий гіднос(ь)ті й граціознос(ь)ті поворот голови.
С(ь)вітло вихоплює з/пів/темряви лише облич(ч)я усе ін(ь)ше тане в на/пів/прозор(е,и)х тін(н)ях. Пр(е,и)в(е,и)ртают(ь) увагу (с,з)хован(н)і в тін(н)і очі що контрастуют(ь) з яскраво освітл(е,и)н(н)им ч(ь)олом. Глядачеві може (с,з)датися дивним що очі най/промов(е,и)с(ь)тіший ел(е,и)мент портрета м(е,и)тец(ь) затіню(й)є. Але пр(е,и)д(е,и)віт(ь)ся уважніше. Погля(д,т) очей усе/прон(н)икний (с,з)повн(е,и)н(н)ий якогос(ь) не/висловл(е,и)н(н)ого зап(е,и)тан(н)я. Аж/ні/як не/юн(н)ац(ь)ка замисл(е,и)н(н)іст(ь) у гл(е,и)боких темн(н)их пр(е,и)критих (з,с)томл(е,и)н(н)ими по/віками оч(я,а)х два(д)цяти/ш(е,и)ст(е,и)/річ(ь)ного (ш)евченка здає(т,ц)ься дивною на округлому бе(с,з) жодної (с,з)моршки облич(ч)і.
В/падают(ь) в око рожеві з/ле(г)ка пр(е,и)пухлі уста ніжна заокругл(е,и)н(н)іст(ь) щік і пі(т,д)борід(д)я ід(е,и)ал(ь)но чисте чоло обрамл(е,и)н(н)е пасмами волос(с)я рі(с,з)кий майже трагіч(ь)ний злам брів.
В авто/портреті лірич(ь)не поєднує(ц,т)ься з драматич(ь)ним замріян(н)іс(ь)т(ь) (с,з) тр(е,и)вогою добро/с(е,и)рдеч(ь)ніст(ь) і(с,з) сумом бад(ь)оріст(ь) (с,з) ле(х,г)кою втомою. Скрі(с,з)ь поміт(ь)ні рі(с,з)кі контрасти. Худож(ь)ні засоби особливо колір і с(ь)вітло допомагают(ь)

Ответы

Автор ответа: vipboss1805
0

Ответ:

період творчого піднесення Тарас Шевченко вирішив автопортрет  сповнений гідності граціозності світло з півтемряви обличчя інше напівпрозорих тінях привертають увагу сховані в тіні контрастують освітленим чолом здатися елемент митця митець затінює передивіться погляд усепроникний сповнений якогось невисловленого запитання аж ніяк не юнацька

Объяснение:

замисленість у глибоких темних

Похожие вопросы
Предмет: Астрономия, автор: ioannademchuk