Предмет: Математика, автор: bayrzhanamangeldii79

25167:8 723645:6 12559:3 463972:7 помогите пж

Ответы

Автор ответа: kalinichenko23143
0

Ответ:25167:8=3 145,875.723645:6=120 607,5.12559:3=4 186,3.463972:7=66 281,7

Пошаговое объяснение:

Похожие вопросы
Предмет: Информатика, автор: ivanpalazhchenko
срочно информатика код в пайтоне

1. Відкрийте вікно середовища IDLE.
2. Створіть нове вікно для введення тексту проєкту.
3. Уведіть команди для створення вікна розміром 600 × 400 пікселів.

1

4. Створіть кнопку зі значеннями властивостей за замовчуванням і розмістіть її
у вікні. Для цього введіть такі команди:
button = Button()
button.pack()
5. Збережіть проєкт у вашій папці у файлі з іменем вправа 6.3.
6. Запустіть проєкт на виконання.
7. Закрийте вікно виконання проєкту після ознайомлення з результатом його
виконання.

8. Установіть для кнопки такі значення властивостей: напис на кнопці – Кноп-
ка 1, висота – 3, ширина – 15. Для цього змініть команду створення кнопки

на таку:
button = Button(text = ‘Кнопка 1’, height = 3, width = 15)

9. Установіть для кнопки відступ зверху – 30. Для цього змініть команду розмі-
щення кнопки на таку:

button.pack(pady = 30)
10. Збережіть проєкт і запустіть його на виконання.
11. Проаналізуйте, як змінилися значення властивостей кнопки порівняно з її
значеннями за замовчуванням.
12. Закрийте вікно виконання проєкту.
13. Створіть обробник події з іменем click() і пов’яжіть його з кнопкою. Для цього:
1. Уведіть після першого рядка тексту проєкту рядок заголовка:
def click():
2. Уведіть після рядка заголовка команди:
• button[‘text’] = ‘8 А клас’ – установити на кнопці напис «8 А клас»;
• button[‘width’] = 80 – установити для кнопки ширину 80 символів;
• button[‘fg’] = ‘red’ – установити для кнопки червоний колір літер.
3. Додайте до команди створення кнопки атрибут, який пов’яже з кнопкою
створену процедуру. Команда повинна набути вигляду:
button = Button(text = ‘Кнопка 1’, height = 3, width = 15, command = click)
14. Збережіть змінену версію проєкту та запустіть його на виконання.
15. Наведіть вказівник на кнопку та клацніть ліву кнопку миші.
16. Зверніть увагу, як змінився вигляд кнопки.
17. Закрийте вікно виконання проєкту.
18. Додайте до процедури click() команду button[‘state’] = ‘disable’.
19. Збережіть змінену версію проєкту та запустіть його на виконання.
20. Наведіть вказівник на кнопку та клацніть ліву кнопку миші.

21. Зверніть увагу, чи змінилося розміщення кнопки у вікні та її зовнішній ви-
гляд. Поясніть чому.

22. Закрийте вікно виконання проєкту.
23. Закрийте вікно текстового редактора та середовища IDLE.