Предмет: Алгебра, автор: lepskalizaa

Знайти множину розв'язків нерівності.
1. 3 (x - 1 )- 2x< x - 3
2. 4 (x+ 1)> 2 (x + 2) + 2x
3. 2 ( 3x +1 )- 3x > 3x​
СРОЧНО!!!!

Ответы

Автор ответа: Аноним
1

Ответ:

Объяснение:

1. 3(x-1)-2x<x-3 ⇒ 3x-3-2x<x-3 ⇒ x-x<-3+3 ⇒ 0<0 ⇒ x∈∅

2. 4(x+1)>2(x+2)+2x ⇒ 4x+4>2x+4+2x ⇒ 4x-4x>4-4 ⇒ 0>0 ⇒ x∈∅

3. 2(3x+1)-3x>3x ⇒ 6x+2-3x>3x ⇒ 3x-3x<2 ⇒ 0<2 ⇒ x∈R

Похожие вопросы
Предмет: Информатика, автор: valik7981
Завдання. Створити програму-гру, в якій у випадковому місці з'являється
бульбашка
1. Імпортуй графічну бібліотеку tkinter.
from tkinter import *
2. Створи головне вікно root та розмісти команду для відображення вікна після
запуску програми.
root = Tk() # створення головного вікна (завжди називай головне вікно root!)
# команди
root.mainloop() # команда відображення вікна при запуску
3. Задай заголовок вікна «Спіймай бульбашку».
root.title('Спіймай бульбашку')
4. Створи два порожніх фрейми f1 та f2: перший використаємо для інформації
про кількість очків, а другий – для полотна з бульбашками.
f1 = Frame(root)
f1.pack(fill=BOTH)
f2 = Frame(root)
f2.pack(fill=BOTH)
5. У першому фреймі розмісти мітку points_label з текстом «Спіймано», задай
шрифр “Arial 15”.
points_label = Label(f1, text=___, font='Arial 15')
points_label.pack(side=LEFT)
6. Також у першому фреймі поклади мітку points, у якій буде відображатись
кількість очків (за замовчуванням поставимо значення 0).
points = Label(___, text='0', font='Arial 15')
points.pack(side=LEFT)
7. Створи у другому фреймі полотно для малювання шириною та висотою 500
(ширину та висоту визначимо наперед як змінну size).
size = 500
c = Canvas(___, width=size, height=size)
c.pack()
8. Бульбашки повинні бути різного розміру, який буде обиратися програмою
довільним чином з визначених меж. Для цього спершу підключимо модуль
random для генерації випадкових чисел.
from random import *
9. Створи функцію для появи бульбашок.
def balls():
global x, y, r, new_ball
colors = choice(['aqua', 'blue', 'fuchsia', 'green', 'maroon', 'orange', 'pink',
'purple', 'red', 'yellow', 'violet', 'indigo', 'chartreuse', 'lime'])
x = randint(0, size)
y = randint(0, size)
r = randint(10, size/5)
new_ball = c.create_oval(x - r, y - r, x + r, y + r, fill=colors)
root.after(1000, balls)
global означає, що змінні будуть вважатися глобальними (а не локальними),
тобто їх значення збережеться і після завершення роботи функції, і не буде
знищено, як це стається з усіма локальними змінними.
10. Здійсни виклик функції balls. Запусти програму і переконайся, що все
працює коректно.
balls()