Предмет: Литература,
автор: kalincukartem
ДОПОМОЖІТЬ ПРОШУ
¨
Література ХХ-ХХІст. Е. Сігал «Історія кохання».
1.Імена Олівер і Дженніфер не вказують на жодну з класичних
історій, але одразу пригадуєш драматичну історію, автором якої є
Ерік … .
2.За порадою видавця автор переробив текст на сценарій. Картина
була номінована в кількох позиціях на «Оскар», однак отримала його
лише в номінації
А) «Кращий фільм року»
Б) «Краща чоловіча роль»
В) «Музика до фільму»
3.Навчався в Гарвардському університеті, де вивчав класичну
літературу. 1965 р. захистив дисертацію, потім працював …
А) викладачем Б) кіносценаристом В) шкільним учителем
4.Після успіху кінофільму «Історія кохання» авторові запропонували
знову переробити сценарій на книжку. М. Пінчевський і О. Терех
переклали роман українською, він вийшов друком під назвою
А) «Справжнє кохання»
Б) «Моє кохання»
В) «Історія одного кохання»
5.Письменники в др. пол. ХХ ст. відчули не лише демократизацію
суспільного життя, а й внутрішню розкутість людини, зображуючи її
як продовження середовища, з яким поєднана. Сігал зобразив
людину як цілісну особистість з поєднанням різних аспектів. Людина
як особа формується й змінюється під впливом
1.внутрішнього світу
А. світ людини як вираження її сутності, який включає поняття свідомість, дух і душа, їхні властивості й здатності
2.зовнішнього світу
Б.через контакти з оточенням, де співпраця та співіснування з іншими відіграють неабияке значення
6.У більшості персонажів літератури — особливо масової, а роман
Е. Сігала належить саме до такої, — внутрішній дискомфорт і розлад
переносяться зсередини назовні: моя особиста драма є поясненням
того, чому
А) несправедливий увесь світ Б) це зі мною сталося
7.Класична й масова література.
1. елітарна
А. література, яку видають великими накладами, що орієнтована на найширші кола читачів, зумовлює спрощений виклад історій і зменшення художніх засобів
2. масова культура
Б. адресована обраному колу читачів
8.Омолодження образу цивілізації послідовно породило дві форми
субкультури, між якими (та на противагу до яких) коливається образ
молодої людини: «хіпі» і «япі»
1.хіпі
А.форма протесту проти старих зразків функціонування консервативного суспільства — основою руху стало усвідомлення специфічної свободи особистості, вільного кохання, природного способу життя і пацифізму як можливості подолання воєн; орієнтувалися на романтично трактоване уявлення про «природу» (з її радощами, свободою, задоволеннями та простотою)
2.япі
Б.орієнтовані на професійну кар’єру, високооплачувану роботу та з максимальним комфортом облаштоване життя; сприймали життя як «цивілізацію (з необхідністю задоволення потреб і підвищенням запитів споживання)
9.Стосунки поколінь стають такою ж самою формою гри й змагання —
змагання соціального, вікового й статусного
1.соціального
А. стан психіки людини на певному етапі розвитку; особливості розвитку особистості на кожному її етапі життя (з певними кризами, психологічними проблемами тощо)
2.вікового
Б. положення на шкалі тієї чи іншої ознаки (рівень доходу, рівень освіти, стать, етнічне походження (національність), місце в структурі влади)
3.статусного
В. взаємини людей у межах суспільства; є відображенням організації життєдіяльності суспільства як суб´єкта історичного процесу (певні погляди, традиції, відповідні до етапу розвитку суспільства)
10.Ідея
А) твір повертає й утверджує цінність кохання саме через його
самоцінність — їй книжка завдячує фразою, що стала
напівкрилатою: «Кохання — це коли ні про що не шкодуєш»
Б) розповідь про трагічне кохання багатого хлопця та бідної дівчини
11.Розповідь про історію кохання молодих людей сповнена трагізму й
водночас іронічного підтексту. Іронія як форма самозахисту й
спрощення ускладнених класових стосунків — це модель
поведінки, яку обирає молодь для усунення занадто великого
впливу старшого покоління
1.трагедія
А. предметний або словесний знак, який опосередковано виражає сутність певного явища
2.іронія
Б. прихований, внутрішній зміст; коли більше значення має не те, що сказано, а те, що не сказано
3.підтекст
В. прийом, який виражає глузливо-критичне ставлення митця до предмета зображення, прихована насмішка, коли висловлювання набуває протилежного значення
4.символ
Г. базується на гострому, непримиренному конфлікті особистості, що прагне максимально втілити свій творчий потенціал, з об'єктивною неможливістю його реалізації.
12.
1. Монотематичність
А. поняття на позначення частини культури суспільства, що відрізняється від моделі загальноприйнятої поведінки, а також носіїв цієї моделі
2. Субкультура
Б. характеристика твору чи тем письменника, указує на зосередженість на одному наборі ідей і сюжетних моделей, у яких автор знаходить нові відтінки значень і смислів
Ответы
Автор ответа:
1
Объяснение:
На аркуші все записано))
Приложения:
Похожие вопросы
Предмет: Русский язык,
автор: mikochalyan
Предмет: Русский язык,
автор: virk5
Предмет: Русский язык,
автор: ирина1369
Предмет: Русский язык,
автор: denismitchenko
Предмет: Химия,
автор: alina4825