Предмет: История,
автор: sssss112
як поєднані класицизм у мистецтві й літературі з античністю?
Ответы
Автор ответа:
7
На зміну бароко з його пишністю, декоративністю в Європу приходить класицизм (XVII – початок XIX ст.) з суворими приписами, вимогами й законами щодо художньої творчості.
Цей напрям тяжіє до античної спадщини, позначеної рясами краси, досконалості, гармонії. Античні письменники зображали ідеальних героїв, людей з розвинутим почуттям обов’язку, розумних і благородних. Для класицизму характерне наслідування античних тем, образів, сюжетів, мотивів.
Найяскравіше це знайшло свій вияв у творах французьких письменників: трагедіях П. Корнеля, Расіна, комедіях Ж. Б. Мольєра, поезії Ж. Лафонтена. Теоретично обгрунтував цей літературний напрям Н. Буало у трактаті “Мистецтво поетичне”. Крім орієнтації на античність, французький критик і літературознавець вказує на такі риси класицизму, як раціоналізм, що виявляється в суворій регламентації, нормативності художньої творчості. Так, будуючи драму, необхідно було дотримуватися закону “трьох єдностей” – місця, дії, часу, а також утверджувати високі громадські та моральні ідеали в образах героїв. Письменник повинен був звертатися лише до так званих “високих” жанрів – трагедії, оди, епопеї,
яким протиставлялися жанри “низькі”: комедія, байка, сатира, що мали відображати сучасну дійсність.
Цей напрям тяжіє до античної спадщини, позначеної рясами краси, досконалості, гармонії. Античні письменники зображали ідеальних героїв, людей з розвинутим почуттям обов’язку, розумних і благородних. Для класицизму характерне наслідування античних тем, образів, сюжетів, мотивів.
Найяскравіше це знайшло свій вияв у творах французьких письменників: трагедіях П. Корнеля, Расіна, комедіях Ж. Б. Мольєра, поезії Ж. Лафонтена. Теоретично обгрунтував цей літературний напрям Н. Буало у трактаті “Мистецтво поетичне”. Крім орієнтації на античність, французький критик і літературознавець вказує на такі риси класицизму, як раціоналізм, що виявляється в суворій регламентації, нормативності художньої творчості. Так, будуючи драму, необхідно було дотримуватися закону “трьох єдностей” – місця, дії, часу, а також утверджувати високі громадські та моральні ідеали в образах героїв. Письменник повинен був звертатися лише до так званих “високих” жанрів – трагедії, оди, епопеї,
яким протиставлялися жанри “низькі”: комедія, байка, сатира, що мали відображати сучасну дійсність.
Похожие вопросы
Предмет: Русский язык,
автор: Аноним
Предмет: Русский язык,
автор: Ozhigova286
Предмет: Русский язык,
автор: Виктория1681
Предмет: Русский язык,
автор: zkenzhan
Предмет: Английский язык,
автор: feuhrudjrjfj