Предмет: Литература, автор: vikakudlik48

есе за творчістю лорки "справжня поезія це любов мужність жертва

Ответы

Автор ответа: Mpoli2158ua
2

Відповідь:

Загибель поета Федерико Гарсиа Лорка, розстріляного 19 серпня 1936 року неподалік від Гранады, стала не тільки прологом іспанської трагедії, але й підтвердженням того, що теперішній поет завжди небезпечний диктатурі, навіть якщо у своїх віршах він не призиває скинути владу. Досить і того, що поезія – це вираження щирого духу народу. Теперішня поезія – завжди “канті хондо” (“глибинний спів”, один з видів музично-пісенного фольклору Андалузії). Не випадково один зі збірників віршів Лорки називалася\'”Поема про кант хондо”.

Лорка

не стилізував свої вірші під народні пісні, ні, його поезія харчувалася із цього джерела.

В “Поемі про кант хондо” людина й Природа Іспанії – єдине ціле. Поряд з людьми в них діють земля, море, вітер. Навіть любов і сум пов’язані із плинністю, шумом, плескотом води:

У кучерях у Гвадалквівіру

Полум’яніють квіти граната.

Одна – кров’ю, інша – слізьми

Ллються ріки твої, Гранада.

Про любов у цьому циклі рідко говориться прямо, але її очікуванням і борошном перейнята всі, навіть тиша. Любов, навіть взаємна, несе в собі зародок страждання. У вірші “Він умер на світанку” дівчина

проганяє улюбленого. І ми розуміємо, що серце відкинутого розбивається об безнадійність. Іноді за любов убивають:

Ніч, як вода в загаті.

За чотирма стінами

Від зірок схоронилися люди.

У дівчини мертвої,

Дівчини в білому платті,

Червона троянда зарилася

У темні пасма.

Плачуть за вікнами

Три солов’їні пари.

И вторить чоловічому подиху

Відкриті груди гітари.

Навколишній світ повний несправедливості, насильства, жорстокості. Людина, чоловік повинен мужньо пручатися йому – будь це стихія природи або жандарми, які полюють за вільним циганом. А якщо обставини або люди виявилися сильніше, треба вміти вмерти гідно.

Це – основа народної моралі, що вірна за всіх часів. Це – основа циклу “Циганські романсеро”, герої яких вільні, горді й прекрасні навіть у смерті.

Тісно й страшно переплелися любов і смерть в “Романсі про місяць”, де чарівниця Місяць веде в небуття, у мир примарних фантазій із практичного миру дорослих, де із серць чеканять срібло, закоханого в неї циганського хлопчика:

Десь сова заридала –

Так безутішно й тонко!

За ручку в темне небо

Місяць веде дитину.

Скрикнули в кузні цигани,

Завмерла луна в горні…

А вітри співали й співали.

А вітри слід ховали.

Життя й поезія Лорки обірвані на півслові. Але кожна з рядків, що дійшли до нас, сколихнувши гіркоту втрати, дарує щастя дізнавання його голосу й нагадує: “Сама сумна радість – бути поетом. Все інше не береться до уваги.

Навіть смерть”.

Пояснення:

Похожие вопросы
Предмет: Английский язык, автор: Ylezkatopolwizk
Предмет: Русский язык, автор: НютаСтолярова
Задание 1.

Запишите предложения, подчеркните грамматические основы; найдите обстоятельства, определите, чем они выражены. Над обстоятельствами поставьте вопросы, на которые они отвечают.

I. 1) Громадные тучи нависли широко над морем и скрыли блистательный день. 2) Как щит, в бою окровавленный, восходит полная луна. 3) Видом моря любоваться собралась толпа гостей. 4) Здесь горы с двух сторон стоят, как две стены. 5) И звуки полетят, красуясь и играя.

II. 1) Она ходила без цели по набережной, пряча лицо от ветра. (К. Паустовский.) 2) Вдали в море через равные промежутки времени зажигался свет маяка. (Ю. Олеша.) 3) Шорох гравия никогда не прекращался здесь под стеной. (Ю. О л е ш а.) 4) Я с бабушкой пришел в гимназию держать экзамен в приготовительный класс. (Ю. Олеша.)

Задание 2.

Добавьте в данные предложения обстоятельства.

1) Вадим отстал от своих товарищей ... (обстоятельство причины). 2) Мы отправились в лес ... (обстоятельство цели). 3) Ребята поспешили на речку ... (обстоятельство цели). 4) (Обстоятельство места) ... поднималось солнце. 5) (Обстоятельство времени) ... над лесом занялся пожар.
Предмет: История, автор: 9ITyT