Предмет: Биология, автор: StalinFromHell

Дать понятие о сукцессии её видах и значение

Ответы

Автор ответа: kiyashok93pamaaj
0

Сукцессия — це закономерный во времени процесс изменения одного биоценоза на другой (например, озера на болото, поляны на лес, степь на пустыню и т.д.) из-за воздействия каких-либо природных либо антропогенных факторов.

Современная экология выделяет следующие два вида сукцессии:

первичную сукцессию — появление растительного сообщества на тех участках, где ранее их не было (например, в пустынях, на застывшей лаве, на почвах где ранее лежали льды и т.д.);

вторичную сукцессию — возвращение растительности, ранее характерной для данной местности, после каких-либо изменений, повлекших её исчезновение.

Значение:

Благодаря сукцессии возможно восстановление природных сообществ на территориях, которые были очищены от растительной среды, и соответственно мало пригодны для обитания каких-либо животных и других видов. Сукцессия позволяет в полной мере восстановить или сформировать тот или иной необходимый для человека агроценоз, что сделает какую-либо территорию максимально полезной для человека и окружающей среды. Благодаря сукцессии происходит постепенное восстановление и расширение ареалов обитания различных видов животных, птиц и растений, которые находились или находятся под угрозой исчезновения.

Похожие вопросы
Предмет: Қазақ тiлi, автор: misha12misha
ПРОШУУУ, ПОМОГИТЕ ПОЖАЛУЙСТА
5-тапсырма. Мәтінде қандай әлеуметтік мәселе орын алған? Ойыңызды мәтіндегі нақты дерекпен дәлелдеп, өз көзқарасыңызды жазыңыз


Наурыз – көне мейрам. Наурыз мерекесін тойлау дәстүрі дүние жүзі халықтарының көпшілігінің тұрмыс-салтында бағзы замандардан орын алған. Бұл мейрамды ежелгі гректер “патрих”, бирмалықтар “су мейрамы”, тәжіктер “гүл гардон”, “бәйшешек”, “гүлнаурыз”, хорезмдіктер “наусарджи”, татарлар “нардуган”, буряттар “сагаан сара”, соғдылықтар “наусарыз”, армяндар “навасарди”, чуваштар “норис ояхе” деп түрліше атаған. Парсы тілдес халықтар Наурызды бірнеше күн тойлаған. Олар бұл күндерде әр жерге үлкен от жағып, отқа май құяды; жаңа өнген жеті дәнге қарап болашақты болжайды; жеті ақ кесемен дәстүрлі ұлттық көже “сумалак” ұсынады; ескі киімдерін тастайды; ескірген шыны аяқты сындырады; бір-біріне гүл сыйлап, үйлерінің қабырғасына дөңгелек ою – “күн символын” салады; үйдегі тіреу ағашқа гүл іледі; түрлі жарыстар (жамбы ату, т.б.) ұйымдастырады. Дәстүрлі қазақ қоғамында Ұлыс күні жыл басы саналады. Халық таза, жаңа киімдерін киеді. Ауылдың ер адамдары бір-бірімен қос қолдасып, төс қағыстырады; әйелдер құшақтасып, бір-біріне игі тілектер айтады. Бірін-бірі мерекеге арнап дайындалған наурыз көже ішуге шақырады. Оған қойдың басы мен сүр ет салып пісірілуі – қыс тағамымен (етпен) қоштасуды, құрамына ақтың қосылуы – жаз тағамымен (сүт, ақ) қауышуды білдіреді. Ауыл ақсақалдары араларына жік түскен бауырлас ел, руларды, ағайын, дос-жарандарды бір дастарқаннан дәм таттырып, табыстырған, жалғыз жарым жетімдерді үйлендіріп, жеке отау еткен. Кембағал, мүгедектерді жақын туыстарының қарауына арнайы міндеттеп тапсырған. Жұтқа ұшырап қиналғандарға жылу жинап берген. Алтыбақан басында ән айтылып, күй тартылады. Дәстүрлі ұлттық ойындар (көкпар, аударыспақ, күрес, қыз қуу,алтыбақан, тең көтеру, т.б.) ойналады. Таң ата көпшілік биік төбенің басына шығып, атқан таңды қарсы алады.