Предмет: Другие предметы, автор: KeksSeks

ФИЛОСОФИЯ
1.Основной вопрос теории познания:
1) каково соотношение истины и мнения
2) как происходит переход от рассудка к разуму
3) каково значение воли в процессе познания
4) в чем различие между первичными и вторичными качествами

2.Согласно объективному идеализму, знание есть:
1) результат ощущения
2) мнение
в) результат обращенности к миру идей
3) результат умозаключений

3. Сенсуализм утверждает, что источником и критерием знания является:
1) чувственный опыт
2) разум
3) вера
4) мнение большинства

Ответы

Автор ответа: antontimat
1

Ответ:

1. 1    2.В   3.1

Объяснение:

Теория познания (гносеология) отвечает на вопросы о том, что есть знание, и о его границах.

Объективный идеализм. Представители: Платон, Гегель. Идеи существуют независимо от человека и являются объективной реальностью. У некоторых представителей даже более объективной, чем чувственный мир.

Сенсуализм признает ощущения вообще единственным источником познания.

Похожие вопросы
Предмет: Қазақ тiлi, автор: karinkaposhtabaeva
СРОЧНО!!ДАМ 50 БАЛЛОВ. ПЕРЕВЕДИТЕ ЭТОТ ТЕКСТ НА РУССКИЙ ЯЗЫК Айт құтты болсын!

- Айтсын, жақсылығы бірге болсын!

- Жыл он екі айда бір келген жарықтық «айт» қой, бұл күнді көрген де бар шығар, көрмеген де бар шығар...

 

I

Сәске түс. Желсіз тынық ыстық. Азғана мал ауылдың қорасында көлеңке сайын топтанып, көбі салған түтінге ықтасында тұр... ызындаған маса, сона, шіркей есінді тандырғандай...

Ауылдың адамының бәрі қыбырлап, ерсілі-қарсылы кезіп жүр. Бәрі де киінген. Жүздерінде әлденедей бір куаныштың белгісі бар. Жер ошақ біткеннің көбінде асылған қазан, ақ көбігі бұрқылдап семіз ет қайнап жатыр... Кәрі-құртаң шалдар, кемпірлер екеу-екеу көлеңкеде отыр.

-Жарықтық-ай, бұл күнді де жұрттың көретін күні бар екен-ау!..

Ауылдың орта жеріндегі бір үйдің алдында үйме-жүйме болған кісі. Ішінде кәрілеу кемпірлер, бірен-саран шалдау адамдар да бар...

Біреуі пышақ қайрап, бір жігіт семіздеу қызыл өгізді ұстап тұр.

Шеттен келген адам:

- Құрбандық қабыл болсын, - дейді.

- Әмин, айтқаның келсін! - дейді шалдар.

- Неғып кеш қалып жатырсындар?

- Малдың табылғаны-ақ осы болды... шетінен ұстап соятын бұрынғы дәуір қайда...

Жұмағазы Зәйкүлмен шетте сөйлесіп тұр...

- Сен шалсайшы, мен кәйтейін.

- Қой, ойбай, өзің кір, мен ренжімеймін.

- Кір, кемпір, Жұмекең рұқсат берген соң, несіне тоқталасың.

- Ия, шын айтам. Шала ғой, мен бұрын да шалып жүрмін ғой... құдай қабыл қылса махрұм қылмас...

- Қой, мені әуре қылма...

- Неге?

- Соны қалай шалатынын да, намазын қалай оқитынын да білмеймін.

 

* * *

Алдыңғы қатардағы ақ отаудан бұралып бір келіншек шықты. Басында шетін кестелеген шашақгы көгілдір жаулық. Неше түрлі асыл тұмаршалар қадаған көк пүліш қамзолдың төсі неше түрлі асыл ілгек, алқым баулармен безелген.

Тысқа шығып біраз тұрды да:

- Еркежан, - деді.

Үйден 16-17 шамасындағы бұралған әдемі қыз шықты. Үсті-басы малынып тұр.

Келіншек күлімсіреп:

- Суға барайық. Айдарлым да келе жатыр екен, - деді.

Қыдырып жүрген бір-екі жігіт арт жағынан келіп келіншекті қытықтап қалды.

- Қойшы, ибай, ұятты...

- Мұнша безеніп қайда барасың...

- Айттаймын...

- Байы үйде жоқ болған соң құтырып жүргенін көрмеймісің, - деп екінші жігіт күлген болды...

 

* * *

Терлеп-тепшіп, үйінің көлеңкесінде ақ текесін сойып жатқан Молдағалидың қасына Уәли келді.

- Айт кұтты болсын.

- Айтсын...

- Немене, сен тоқтынды саттың ба?

- Жоқ.

- Маған сатшы, әжеме құрбан шалдырайын.

- Ақша дабай.

- Күз аларсың.

- Болмайды.

Уәли кеткен соң Молдағали текенің терісін жұдырықтап жатып:

- Аштан өлейін деп жүріп, айтта несі бар екен, алдап апарып сойып бір тоймақ қой, - деп күлді...

 

II

Ауылдан оңаша, томардың жел жағында үш қара үй тұр. Маңайында қыбыр еткен мал да жоқ, ызындаған маса да жоқ, асылған қазан да жоқ, кезіп жүрген адам да жоқ... Күнбатыс жақ шеттегі үйдің көлеңкесінде, үсті-басы өрім-ерім болып бүкшиіп он екі-он үш жасар бір кыз бала мен бір орта жасты әйел отыр.Жүздері сарғылт, көздері ісіңкі... «Уф!» деп күрсінеді. Әлденені ойлайды... Айдай әлем қуанып жатқан «айт» оған азап секілді. Бар айтатыны:

- Сорлады-ау, сорладық-ау...

Ауыл жақтан ақсандай басып орта жастағы бір еркек келеді.Киімі алым-жұлым, мойнында дорба.

- Қатын, Бәкен қалай?

- Не қалайын сұрайсың, сорлады ғой.

- Немен, қайтты ма?

- Қайтты.

Көлеңкеге сылқ етіп құлай кетті, жылады.

- Ақыр байдың түбі аштан өлер деген осы екен-ау... Зейнеп ше?

- Кірпігі қимылдап жатыр еді, не болғанын білмеймін.

- О да өлген шығар.

Мойнындағы дорбаны алып жерге тастай берді, ішінде бірдеме бар секілді.

- Бірдеме таптың ба әлде?

- Мардымды нәрсе жоқ.

Тырдай жалаңаш алты-жеті жасар бір ұл, бір қыз бала тысқа шыға келді. Қапшықтан алып жатқан домалақ малдың терісін көріп екеуі бірдей тарпа бассалды. Таласты.

- Қойындар, кұрғырлар. Мә, біреуіңе жүректің құлағы бар.

- Күнімен жүргендегі әкелгенің осы ма, - деді қатыны.

- Е, қайтейін, бермеген соң... мынау текенің ені... Мынау жүректің құлағы... мұны да итке лақтырған жерінен алдым...Жұрттан қайыр кеткен ғой... құрбандарының қанын бер деп едім, Ұлбала бәйбіше айқай салды: «Былтырдан бері асырағаным жетер» деп... не бергенін қайдан білейін...

- Ай, сорлысың-ау, мана өзім барғанда ішек-қарнын аршып бірталай нәрсе әкелетін едім, аурудан шыға алмадым ғой...