Предмет: Қазақ тiлi, автор: Sogeon

Әдебиеттегі кейіптеу тәсілін қалай түсінесің, мысалдар келтіру арқылы өз ойыңды білдір?​

Ответы

Автор ответа: sayathannnn
9

Ответ:

Кейіптеу- әр түрлі жануарларды , табиғат құбылыстарын немесе жансыз нәрселерді адам кейпіне келтіріп суреттейтін көркемдік тәсіл . Қазақ халқының бірқатар эпостық жырларында атқа тіл бітіп , адамша ойлап , сезетіндей етіп бейнеленеді . Ертегілер мен сықақ - мысалдарда қасқыр , түлкі , қоян , тағы басқа жануарлар адам кейпінде суреттеледі . Жазба әдебиетте кейіптеудің жаңа үлгілері мол ұшырасады . Мысалы , Абайдың “ Қыс ” атты өлеңінде қыс мезгілі мейірімсіз , түсі суық , қатал шал кейпінде бейнеленген Ауыз әдебиетінде кейіптеуге шарттылық , дәстүрлі үлгіні ұстаушылық тән , жазба әдебиетте бұл тәсіл өзгеше сипат алады . М.Жұмабаевтың “ Жел ” деген өлеңінде желді мазасыз , дамыл алмай жүгіріп жүрген тентек бала кейпінде кескіндейді . Сөйтіп , желді жанды бейне секілді етіп алады да , “ ерні өтірік қыбырлап , сыр айтқан боп сыбырлап ” , “ жымиып , күліп өтеді ” деп сипаттап , оны , тіпті , сұлу қызға қызықтырып : “ Келдім ұшып , ғашықпын , Бір сүюге асықпын . Мойның бұр мендей әуреге ” , – дейді де , “ Сүйіп көзінен , Шашы , алма жүзінен ” , – деп , әсерлі кейіптеу түріндегі суреттеме жасайды . Осы өлеңді тұтастай алғандағы бейнелеу тәсілін де , ерні қыбырлап , сыбырлап , жымиып , күліп деген секілді бейнелі сөздерді де кейіптеуге жатқызуға болады . Аллегория , символ секілді тұспалдап суреттеу кейіптеу тәсілімен ұштасып жатады . [ 1 ]

Похожие вопросы
Предмет: Английский язык, автор: nik9813
Переведите текст на Английский

Традиционными материалами, из которых в Ирландии шилась национальная одежда, всегда были шерсть и лен. Мужчины в этой стране поверх длинных льняных рубашек надевали теплые и довольно просторные шерстяные плащи. Кстати традиционный ирландский плащ не имеет ни рукавов, ни капюшона, ни разрезов для рук. Это – цельнокроеный кусок материи, который закрепляли большой брошью (фибулой). У состоятельных людей было заведено на нижнюю льняную рубаху одевать еще одну, но теперь уже короткую. Изготавливали такие вещи также изо льна, но только в этом случае он отличался особо тонкой выделкой.
Что касается одежды коронованных особ, то она могла быть сшита даже из шелка. Верхнюю тунику часто декорировали разноцветными, очень сложными вышитыми узорами. Кроме вышивки национальная одежда ирландцев могла украшаться плетеной тесьмой (низ изделия, рукава и воротник), клиньями из разноцветной ткани и контрастными нитками (внешние швы).
Ранее в Ирландии действовал особый декрет о цветах, который гласил, что каждый ирландец мог использовать для украшения своей одежды четко определенное сочетание и количество цветов (это напрямую зависело от рода деятельности ирландца и его положения в обществе). У более обеспеченных граждан национальные наряды были намного многоцветнее и ярче, чем у простолюдин.
На национальный мужской ирландский костюм во многом повлияло не что иное, как постоянная плохая погода и сильные ветра. Поэтому ирландцы носят поверх рубашек плотные клетчатые или буклированные пиджаки, под которые еще поддевается свитер или жилет. В Ирландии традиционным головным убором служит неизменная кепка клинышком. В двадцатом веке к такому костюму были добавлены черные тяжелые пальто шинельного кроя и длинные плащи.
Предмет: Алгебра, автор: 5983450