Предмет: Физкультура и спорт,
автор: 0995218324poli
В яких випадках не зараховується стрибок у довжину з розбігу?
Ответы
Автор ответа:
1
Ответ: коли впав коли порушив правило коли вдарив когось з учасників
Объяснение: нуууу тут обяснения не требуютсч
stepan2134:
Коли призимлився на 1 ногу
Похожие вопросы
Предмет: Русский язык,
автор: блаблаблатруляля
Предмет: Окружающий мир,
автор: nilu4
Предмет: Русский язык,
автор: fin1999
Предмет: Алгебра,
автор: nikitka668
Предмет: Русский язык,
автор: Nastasirepina