Предмет: Другие предметы, автор: tarananna971

1. Стиль у європейському мистецтві кінця ХVІ – ХVІІІ ст.., який прийшов на зміну

Відродженню (буквально – «перлина неправильної форми»).

1) Рококо 2) Ренесанс 3) Бароко

2. Сюжетна або орнаментальна композиція, виконана зі шматочків прозорого кольорового скла,

яку скріплювали свинцевим обрамленням.

1) Енкаустика 2) Мозаїка 3) Вітраж

3. Архітектурний напрям, заснований на поєднанні елементів раніше домінуючих

архітектурних стилів, що виник наприкінці ХІХ століття.

1) Майоліка 2) Канцона 3) Історизм

4. Стиль у мистецтві ХVІІ – початку ХІХ ст.., суть якого полягала в наслідуванні мистецтва

античності й дотриманні системи суворих правил відтворення дійсності.

1) Романтизм 2) Класицизм 3) Реалізм

5. Один із видів тонкої кераміки – білий матеріал, сировина якого застосовується для

виготовлення посуду, дрібної пластики…

1) Порцеляна 2) Сфумато 3) Кришталь

6. Напрям у літературі й мистецтві, що виник наприкінці ХVІІІ ст.. в Німеччині, Великій

Британії та Франції, його представники боролися проти канонів класицизму, висували на

перший план інтереси особи та її почуття і використовували в своїй творчості історичні та

народно - поетичні теми.

1) Відродження 2) Бароко 3) Романтизм

7. Стиль у мистецтві ХVІІІ століття, що обстоював культ грації, шляхетності, вишуканого

естетизму (буквально - декоративна мушля).

1) Бароко 2) Рококо 3) Ренесанс

8. Стиль і напрям у літературі та мистецтві, який сповідував необхідність правдивого

відображення дійсності в її типових рисах (суттєвий, дійсний).

1) Реалізм 2) Історизм 3) Класицизм

9. Термін, який позначає м’якість мальовничого виконання, плавність тональних переходів,

розпливчастість контурів як наслідок повітряної перспективи (той, що зникає, як дим).

1) Пастораль 2) Енкаустика 3) Сфумато

10. В яку епоху сформувалися театральні жанри опера серіа, опера-буфа?

1) Ренесанс 2) Бароко 3) Реалізм

11. Вид живопису - в античній поезії ідилічний стиль у зображенні сцен вільного,

безтурботного, щасливого життя на селі.

1) Гравюра 2) Офорт 3) Буколіка

12. Твір друкованої графіки (гравюра, офорт, літографія), який являє собою відбиток на папері,

на шовку та інших матеріалах.

1). Ксилографія 2). Буколіка 3). Естамп

13. Жанр у літературі, образотворчому мистецтві, театрі, музиці й балеті, пов’язаний з

ідеалізованим зображенням сільського життя, відтворення простих наївних переживань на лоні

природи.

1). Буколіка 2). Офорт 3). Пастораль

14. Різновид гравюри на металі, що дозволяє отримувати відтиски з друкованих форм,

попередньо оброблених кислотами.

1). Гравюра 2). Естамп 3). Офорт

15. Видатний скульптор, якого називають українським Мікеланджело…

1). Йоганн Георг Пінзель 2). А.Мощинський 3). Б.Меретин

16. Один з найбільших музеїв світу, що являє собою складний комплекс споруд різних стилів та

епох – від Відродження до сьогодення…

1). Паризький Лувр 2). Собор Нотр-Дам де Парі 3). Пізанська вежа. Срочно!!!!!! Помогите!!!!!! Дайте максимально правильные ответы!!!​

Ответы

Автор ответа: 26lizapr
23

Ответ: 1. 3) 2. 3) 3. 3) 4. 2) 5. 1) 6. 3) 7. 2) 8. 1) 9. 3) 10. 2) 11. 3) 12. 3) 13. 3) 14. 3) 15. 1) 16. 1)

Объяснение:

Похожие вопросы
Предмет: Русский язык, автор: ДианКа7
КАКАЯ ПРОБЛЕМА ТЕКСТА?)) ФОРМУЛИРОВКУ , ПОЖАЛУЙСТА))                       Истины, выработанные тысячелетним опытом человечества, годам к десяти-двенадцати, когда характер в своем развитии бежит впереди ума, вызывают скуку и раздражение даже у самых послушных мальчиков и девочек. Мы их опровергаем и пытаемся начать жизнь с чистого листа.

Вот он, беленький, лежит на столе и дразнит своей свежайшей нетронутостью. И пока не изуродуем его слезами и кровью, не уймемся. А, унявшись, поймем: надо было слушаться папу и маму, первую учительницу и других мудрых людей. Зрелость — это возвращение к банальным истинам, понимание их справедливости. Но второго белого листа никто нам не даст. Он лежит уже перед нашими подросшими детьми, такими же дерзкими и непослушными, и они, к ужасу и состраданию бессильных родителей, один к одному повторяют наши же заблуждения: ленятся, совершают разной степени тяжести антиобщественные поступки, хамят взрослым, ниспровергают заслуженные авторитеты.
Оригинальничанье, абсолютизация своей неповторимости на самом-то деле как раз и есть банальность. Наука и искусство не двинулись бы вперед без разрушителей банальности.
Кому хватило терпения сделать второй шаг в искусстве (первый — почти всегда подражание), стремятся к оригинальности любыми средствами. Ниспровергают кумиров, вышвыривают с корабля современности то Пушкина, то Льва Толстого, незаметно творя себе новых, и дай Бог, если это окажется гениальный Хлебников, а то ведь чаще всего просто амбициозный старший товарищ в компании претендующих сказать свое слово.
свойство ума — это стремление к приобретению новых истин, любопытство, любознательность. А другое — это стремление постоянно возвращаться к добытой истине, постоянно убеждаться и наслаждаться тем, что то, что ты приобрел, есть действительно истина, а не мираж. Одно без другого теряет смысл. А что же у нас?
А у нас прежде всего — это стремление к новизне, любопытство. Достаточно нам что-либо узнать, и интерес наш этим кончается. Истинные любители истины любуются на старые истины, для них это процесс наслаждения. А у нас — это прописная, избитая истина, и она больше нас не интересует, мы ее забываем, она больше для нас не существует, не определяет наше положение. Разве это верно?”.
Давайте и впредь любоваться старыми, но (простите за тавтологию) никогда не стареющими истинами.Пусть прописными.Даже банальными
Предмет: Математика, автор: polina944