Предмет: Химия, автор: Аноним

Помогите пожалуйста​

Приложения:

Ответы

Автор ответа: svetka1574
1

Ответ:

ответ смотри во вложении

Приложения:
Похожие вопросы
Предмет: Қазақ тiлi, автор: KorolevaMilana

Привет всем! срочно нужен перевод текста на русский язык. Заранее большое спасибо!
Осы мақсатпен Сұлтанмахмұт 1912 жылы Троицк қаласына барады. Онда Ахун Рахманқұли деген татардың медресесіне түседі. Бірақ Сұлтанмахмұт мұнда ұзақ оқи алмайды. Тұрарға үй таппай, әрі қаражаты болмай көп қиыншылық көрген Сұлтанмахмұт ауруға шалдығады. Қатты жүдеп-жадайды. Соның салдарынан медреседе қыс бойы ғана оқып, жазғытұрым Троицк маңындағы бір ауылға бала оқытуға кетеді. Ондағы ойы – бала оқыта жүріп, денсаулығын көтеріп, қаражат жинап алып, қайта оқу іздеу болады. Мектептен бос кезінде ол өзі ізденіп оқиды, өлеңдер жазады. Сұлтанмахмұттың бұл кезде жазған өлеңдерінен оқу-білімге деген құмарлық айқын байқалады. Жас ақын өз талабын бүкіл ел қажеті, халық мүддесі тұрғысынан түсіндіреді. Халықтың қараңғылықтағы күйден шығуы үшін өнер-білімнің қажет екенін айтар ағартушылық идеяға көтеріледі. Өзінің бұл тақырыптағы алғашқы өлеңдерін Сұлтанмахмұт қазақ жастарына арнайды. «Оқып жүрген жастарға» өлеңінде ол лирикалық кейіпкер атынан сөйлеп, оның оқуға деген ынтасы мен келешекке сенімін бейнелейді. Өлеңде ынталы жас ұрпақтың өнер-білім игерсек, өмірден керегімізді аламыз деген сенімі айқын берілген. Сұлтанмахмұт оқудың мақсатын халыққа пайдалы қызмет ету міндетімен байланыстырады. «Талиптерге» (шәкірттерге) атты өлеңінде ол замандастарына: «Ұйқы басқан миллатынды көр, соларды оят, ілгері баста, ол үшін өнер-білім үйрен» деп ашық үгіт айтады. Осы идеяны ақын «Оқуда мақсат не?» деген өлеңінде тереңдетіп, оқудың мақсаты – молда болып, ескілікті бағу емес, әкім болып, шен тағу да емес, өнер табу, халыққа пайдалы іс істеу деп түсіндіріледі. Өлеңде сондай жолды қуушыларды кекете сынау сарыны бар. «Жемтік көрсе тістей қататын» молданың арам мінезі мен «тілмаш боп, жем табуға» ұмтылушыларды ол жек көреді. «Қандай» 1912 жылы жазылған өлеңінде Сұлтанмахмұт қазақ халқының мәдениетке ұмтылмай, ұйқыда жатқанын шендестіре жырлайды. Ағын су мен ақпайтын судың бірдей еместігі сияқты, бір орнында тұрған мен жүргеннің де айырмасы бар, тұрмалық, алға басалық дейді. Мұнда да діни оқу мен орыс оқуын қарсыластыру бар. Қазақ халқының түбіне жеткен ескі оқуға ақын айрықша шүйлігеді. Сұлтанмахмұттың ағартушылық өлеңдерінің бас қаһарманы көбіне өзі («Ендігі бет алыс», «Туған еліме» т.б.), енді бірде зор үмітпен жоқ іздеген жастар болып отырады. («Оқып жүрген жастарға», «Талаптыларға»). Халықты батыс мәдениетіне жеткізуші де солар болуға тиіс. Жүре-келе «Шығамын тірі болсам» (1913), «Шәкірт ойы» (1917) деген өлеңдерінде ол өнер-білім идеясын үлкен романтикаға айналдырады. Ол кезде ақын оқу-білімді халықты надандық пен құлдықтан құтқарудың бірден-бір жолы деп түсінген, бұл идея мен тақырыпты шын жүректен толғанып жырлаған. Өлеңдерінің іші толған өмір тынысы, халық талабы. Қазақ феодалдарының бір тірегі шала сауатты молда-қожа, қажы-ишандар болған. Ислам идеологиясы мен тәжірибесіне бір жақты ден қойып қана қоймай, халықты прогреске жеткізу мүмкін емес еді. Осы үлкен халықтың мәселені Сұлтанмахмұт аса мол жырлаған. «Дін» (1910), «Соқыр сопы» (1911), «Айт» (1914), «Мағынасыз мешіт» (1912), «Шұбар қожа» (1920) деген өткір де сатиралық өлеңдерінде халыққа кері әсер жасап келген құбылыстардың бірі дүмшелер екенін айтады. «Айт» деген шығармасында ақын діннің байлар табының құралына айналғанын айтады. Айт, ораза, намаз ислам идеологиясымен байланысты дін мейрамы, әдет-ғұрпы болғандықтан, Сұлтанмахмұт бұлардың бәрін де ескіліктің шырмауы ретінде сынайды.

Предмет: Русский язык, автор: ytka313

Задание 14. Произведите стилистический анализ текста, указав: 1) стиль текста, подстиль, жанровую разновидность; 2) тему, основную мысль текста; 3) основные функции, задачи текста; 4) стилеобразующие черты; 5) языковые особенности текста: а) лексические, б) фразеологические, в) словообразовательные, г) морфологические, д) синтаксические. Воспользуйтесь Таблицей 1 и Таблицей 2. Привет, Ирина! Сегодня сидела и разбирала свои старые письма, и в мои руки попали твои фотографии вместе с письмом. Я поняла, что это знак и тут же села писать тебе письмо. Я соскучилась по твоему веселому характеру, по нашим с тобой приколам. У меня появилась мысль, не знаю только одобришь ли ты ее. В этом году я заканчиваю свой техникум, 7 июля у меня выпускной. Я очень хочу, чтобы ты приехала на этот вечер, и вообще ко мне в гости. Я бы тебе показала все «прелести» деревни. Если ты согласишься, то я за тобой приеду. Мы бы с тобой махнули на денек на Белое озеро в Николаевском районе, отдохнули бы, позагорали. Ирин, постарайся в это время никуда не уезжать. Еще у меня в летних планах съездить на пару дней в Москву к давнему другу, можно сказать брату. Я хочу познакомить тебя со своей подругой Нелей, отдельный разговор будет о моем парне, с которым я сейчас встречаюсь и довольно серьезно. Ирина, всего, что со мной произошло за то время, которое мы с тобой не виделись и не переписывались, в письме не напишешь. Очень хочу с тобой встретиться. Я постараюсь вырваться в Ульяновск в начале лета на пару дней. Мы могли бы с тобой договориться и встретиться. Пиши мне! По моей вине (о чем я очень сожалею) наша переписка прервалась. Но я исправилась и очень буду ждать ответного письма от тебя! Жду с нетерпением, скучаю. Татьяна. На всякий случай, мой телефон: 8-516-3-18-47 ПОКА!!! (Письмо)

Предмет: Алгебра, автор: Аноним
Предмет: Математика, автор: Лика5511