Предмет: Литература, автор: дерзкий2003

Надо написать сочинение по литературе, название "Чацкий и Молчалиг". Прошу помогите!!! Очень нужно. Даю 30 баллов

Ответы

Автор ответа: dianalukan03
0

Ответ:

З часу

появи комедії "Лихо з розуму" пройшло

більше 170 років, а вона як і раніше свіжа і

цікава для нас, сьогоднішніх читачів і

глядачів. Цікава не тільки живим,

афористичним мовою, а й тим, що герої

п'єси легко впізнаються і в сучасному житті.

якщо

придивитися,

те і зараз можна зустріти чесних,

гарячих людей, сміливо, без забрала

виступають проти життєвих каліцтв, і це

такі люди, як Чацкий, а також їх антиподів

- тихих, вкрадливих кар'єристів,

канцелярських щурів типу Молчалина. Чацкий і

Молчалин - люди одного поколінь, але вони

представляють дві абсолютно різні

громадські угруповання.

В образі

Чацького Грибоєдов втілив риси "нового

людини", демократа, гуманіста,

який виступає проти реакційного суспільства

на захист свободи, освіти, національній

культури.

Молчалін ж

з тими, проти кого направлені

викривальні монологи Чацького, він з

пристосуванцями, чінопочітателямі,

душителями розуму.

Чацкий

представляє століття нинішній і, більш того, вік

майбутній, а тюрмі - представник століття

минулого. Тому діаметрально

протилежно їх світогляд і різні

життєві принципи.

Чацький

гнівно викриває кріпацтво, "грабіжників-багатих",

а тюрмі бачить вище щастя в тому, щоб

"і нагородження брати, і весело пожити". За

думку першого, служити потрібно "справі, а не

особам», не плазуючи, тому що "прислужувати

тошно", а інший веде відверті розмови:

Объяснение:

Підійде?


дерзкий2003: на русском
Похожие вопросы
Предмет: Українська мова, автор: gerashenko1606
На кожне із запитань вибрати правильну відповідь.
помогите пожалуйста)

1.Новорічного вечора не можна уявити без:

а) ялинки; б) свячених овочів; в) вінка; г) гілки вишні.

2.Наші пращури ставилися до дерев:

а) бережно (вважали їх священними); б) байдуже;

в) як до дерев; г) не надавали їм особливого значення.

3. Замінником ялинок був:

а) дідух; б) туя; в) барвінок; г) гілки вишні.

4.Дідуха готували

а) під час жнив; б) навесні; в) восени; г) на Івана Купала.

5.До Різдва Дідух зберігався:

а) біля мисника; б) під лавою; в) у коморі; г) у хліві.

6.Господар у віншуванні бажав:

а) добрих взаємин із сусідами; б) сварок; в) безхліб’я; г)довголіття.

7.Дідух стояв у хаті до:

а) другого дня Водохреща; б) Василя; в) Стрітення; г) Великодня.

8.Обмолочене зерно вважали:

а) засобом, завдяки якому ведеться господарство; б) засобом, який має магічну силу;

в) охоронним засобом; г) засобом, який зберігає мир між сусідами.

9.На Поліссі Дідом називали:

а) засушений барвінок; б) гілки сосни;

в) квітки безсмертника; г) в’язанки соломи чи сіна.

10.Палячи Дідуха, обкурювали димом:

а) фруктові дерева; б) хату; в) хлів (стайню); г)квітник.

11.Сіно, яке служило Дідухом, господині:

а) спалювали; б) використовували в господарстві; в) викидали; г) закопували.

12.Дідух з обжинкового снопа символізував:

а) довголіття; б) мир; в) заможність; г) пращурів давнього роду.
Предмет: Литература, автор: Катапутча
Предмет: Математика, автор: gleb20054