Предмет: Математика, автор: Vor95678678

Боковые рёбра треугольной пирамиды наклонены к плоскости основания под углом 30 градусов.Найдите сторону основания, если высота пирамиды равна 2.

Ответы

Автор ответа: dnepr1
2

Будем считать, что задана правильная пирамида, высота её Н = 2.

Боковые рёбра L как гипотенузы в треугольнике с углом 30 градусов равны: L = H/sin 30° = 2/(1/2) = 4.

Проекция бокового ребра на основание в правильной пирамиде равна (2/3) высоты h основания.

(2/3)h = L*cos 30° = 4*(√3/2) = 2√3.

Значит, высота h = 2√3/(2/3) = 3√3.

Отсюда получаем ответ: a = h/cos 30° = (3√3)/(√3/2) = 6.


matilda17562: "Проекция бокового ребра на основание в правильной пирамиде равна (2/3) высоты h основания." Было бы правильно это доказать или обосновать.
dnepr1: В правильной пирамиде вершина её проецируется на основание в точку пересечения медиан (они же высоты h), которые этой точкой делятся в отношении 2 : 1, считая от вершины основания. Отсюда вывод: проекция бокового ребра на основание в правильной пирамиде равна (2/3) высоты h основания.
matilda17562: Спасибо.
Похожие вопросы
Предмет: Алгебра, автор: omelcenkos886
Предмет: Английский язык, автор: nastyasameloni
Предмет: Українська література, автор: denik0509p0lnpc
*Леся Українка. Поезія. «Лісова пісня»*
1. Хто сказав, що Леся Українка «чи не одинокий мужчина на всю новочасну соборну Україну»?
А Т. Шевченко
Б М. Коцюбинський
В І. Франко
Г М. Рильський
Д М. Драгоманов
2. «Contra spem spero!» українською мовою перекладається:
А «завжди те саме»
Б «химера»
В «без надії сподіваюсь»
Г «без надії кохаю»
3. Жанр твору «Лісова пісня»:
А поема
Б драма-феєрія
В казка
Г новела
Д водевіль
4. У створенні художнього світу «Лісової пісні» Леся Українка широко використала:
А фольклор Волині
Б античну міфологію
В біблійні мотиви
Г скандинавські міфи
Д єгипетські міфи
5. Слова
Не зневажай душі своєї цвіту,
Бо з нього виросло кохання наше!
Той цвіт від папороті чарівніший –
Він скарби творить, а не відкриває...- адресовані
А Мавці
Б Лукашеві
В Килині
Г Лісовику
6. Визначте тему твору «Лісова пісня»:
А одвічна проблема реалізації творчої особистості
Б перемога вільного високодуховного життя над обивательщиною, буденщиною
В віковічна драма нерозділеного кохання
Г проблема конфлікту природного життя людини і цивілізаційних форм господарювання
Д проблема збереження природного середовища
7. Розмістіть репліки Мавки («Лісова пісня») відповідно до послідовності їх появи у драмі.
А «О, не журися за тіло! Ясним вогнем засвітилось воно...»
Б «Твоя сопілка має кращу мову. Заграй мені, а я поколишуся»
В «Ох, як довго я спала!»
Г «Не зневажай душі своєї цвіту. Бо з нього виросло кохання наше!»
Д «Ні! Я жива! Я буду вічно жити! Я в серці маю те, що не вмирає».
8. Який художній прийом визначає композицію твору Лесі Українки «Contra spem spero!» ?
А інверсія
Б антитеза
В паралелізм
Г анафора
9. Рядки
Так! Я буду крізь сльози сміятись,
Серед лиха співати пісні,
Без надії таки сподіватись,
Буду жити! Геть думи сумні!- з поезії
А «Contra spem spero!»
Б «Скрізь плач, і стогін, і ридання...»
В «Слово, чому ти не твердая криця...»
10. До якої збірки (циклу) увійшла поезія «Contra spem spero!»?
А «На крилах пісень»
Б «Думи і мрії»
В «Відгуки»
Г циклу «Сім струн»
Д циклу «Подорож до моря»
11. «О, не журися за тіло!» - так починається монолог:
А Лісовика
Б дядька Лева
В Мавки
Г Лукаша
12. Установіть відповідність між порами року і композиційними частинами твору «Лісова пісня».
1 рання весна (провесна) А І дія
2 пізнє літо Б ІІІ дія
3 весна – літо В пролог
4 осінь – зима Г ІІ дія
13. Коханим Мавки у «Лісовій пісні» Лесі Українки є:
А Лісовик
Б Перелесник
В Куць
Г Лукаш
Д «Той, що греблі рве»
14. У «Лісовій пісні» символом поетичної душі Лукаша є:
А бандура
Б сопілка
В кларнет
Г арфа
Д бубон
15. У системі образів драми-феєрії «Лісова пісня» Лесі Українки фантастичними образами є:
А Мавка
Б Лукаш
В дядько Лев
Г «Той, що в скалі сидить»
Д Перелесник
Е Килина
Є Куць
16. Серед персонажів «Лісової пісні» Лесі Українки не є фантастичною істотою:
А «Той, що греблі рве»
Б «Той, що в скалі сидить»
В Лукаш
Г Перелесник
Д Мавка
17. Хто з персонажів «Лісової пісні» Лесі Українки звертається до Мавки з такими словами:
Минай людські стежки, дитино,
Бо там не ходить воля, - там жура
Тягар свій носить. Обминай їх, доню:
Раз тільки ступиш – і пропала воля! ?
А Перелесник
Б «Той, що в скалі сидить»
В Лісовик
Г дядько Лев
Д Куць
18. Назвіть характерний для письма Лесі Українки творчий метод, що полягає в поєднанні гармонії ідеалу з життєвою правдою.
А неокласицизм
Б неореалізм
В неоромантизм
Г експресіонізм
Д імпресіонізм
19. У рядках
Я на вбогім, сумнім перелозі
*Буду сіять* барвисті квітки,
*Буду сіять* квітки на морозі,
Буду лить на них сльози гіркі, - виділені слова являють собою
А оксюморон
Б епіфору
В метафору
Г анафору
Д синекдоху
20. У рядках
В довгу, темную нічку невидну
Не стулю ні на хвильку очей,
Все шукатиму *зірку провідну*,
Ясну владарку темних ночей, - виділені слова являють собою
А оксюморон
Б епіфору
В метафору
Г анафору
Д тавтологію
21. Який персонаж «Лісової пісні» Лесі Українки символізує незнищенність матерії і безперервний рух природи в міфологічному часі?
А мати
Б Килина
В Лукаш
Г Мавка
Д дядько Лев
22. Хто з персонажів «Лісової пісні» Лесі Українки вважає непотрібною музику в сільському житті:
«А чи не годі того грання?
Все грай та грай, а ти, робото, стій!»
А Мавка
Б Лукаш
В мати
Г дядько Лев
Д Килина
23. Укажіть, який троп використано у виділеному рядку поезії:
О, сліз таких вже вилито чимало,-
*Країна ціла може в них втопитись*;
Доволі вже їм литись,-
Що сльози там, де навіть крові мало!
А епітет
Б алегорія
В гіпербола
Г порівняння
Д персоніфікація