Предмет: История, автор: Сашамищук12345

доповідь на тему правозахисні аспекти в діяльності лідерів національного руху на початку 20 століття

Ответы

Автор ответа: bogdan2012neks
77

У наслідок революції 1917 – 1920-х рр. в основній частині України встановилася принесена на багнетах із Росії державність однопартійного, тоталітарного типу, яку, однак, можна розглядати як компроміс між пробудженими українськими національними і російськими окупаційними силами. Уже в 20-х роках ця чужа українському народові влада змусила виїхати за кордон, репресувала або фізично винищила всіх власників, підприємливих людей, усіх членів українських політичних і громадських організацій (у тому числі й Української комуністичної партії – “боротьбистів”), усіх чиновників Української Народної Республіки, тобто національну, ще нечисленну, провідну верству. Але, щоб утриматися в Україні, партія більшовиків, у якій українці становили мізерну меншість, мусила рахуватися з потужним наростанням національних сил, тому підтримала політику коренізації, тобто українізації. Формувалася течія націонал-комунізму (Микола Скрипник, Микола Хвильовий, Олександр Шумський). Переконавшись, що процес стає неконтрольованим і загрожує формуванням модерної української нації та створенням самостійної української держави, яка, безперечно, швидко відмовилася б від чужого їй тоталітарного режиму, а закамуфльованій під СРСР Російській імперії – остаточним розпадом, російські окупаційні сили з 1929 року перейшли в рішучий наступ проти українства як такого. Теза Й. Сталіна, що українська інтеліґенція не заслуговує довір’я, означала на практиці тотальне фізичне винищення в 30-х роках нової української еліти, що формувалася вже переважно в лоні Комуністичної партії (більшовиків) України та Української Автокефальної Православної Церкви. Початок винищенню було покладено “справою СВУ” – цілком сфабрикованої Головним Політичним Управлінням “Спілки визволення України”. 
Оскільки український етнос з його волелюбністю, приватновласницькою психологією та глибокою релігійністю взагалі не годився для створення “єдиного радянського народу – будівника комунізму”, то обезголовлення нації було доповнене (під виглядом “розкуркулення”) ще й ліквідацією кращої частини українського селянства. Масовий спротив колективізації був зламаний штучно викликаним голодом. Унаслідок масового винищення й депортації корінного українського населення на Схід (а під час Другої світової війни й на Захід) та масового “доприсєлєнія” (це тодішній офіційний термін) на його місце чужорідного населення – носія тоталітарної ідеології, генофонд українського народу – носія демократичного, волелюбного, християнського світогляду – був тяжко підірваний і значно змінений у гірший бік. Адже винищувався найкращий елемент. Проте мусимо погодитися, що українці як нація, за висловом Мирослава Мариновича, теж мають на собі “гріх комунізму” і тяжко його покутують.

Похожие вопросы
Предмет: Қазақ тiлi, автор: betbrawl395799
Срочно составить план по тексту
Баскадан артық көруші, көкеміз Қайыпбек, калай аман-есен жүрсің бе? Фашистерді шетінен кырып жатырсындар ма? Сенiн солай болуына бул жактан апам - Тержан, сонан соң біз - Сауыт екеумiз тілектеспіз. Кеке, хатынды алдык. Каке, хатты неге жиi жазбайсын? Апам тәуір болып келе жатыр. Айтпакшы, мен бугiн саганын түбiндегi кетерменi кайта соктым. Ертен тарының бiрiншi суын берiп боламын.

туралы айтып бер.

Сауыт та аман-сау жүр. Бетiмен ойнап кетпейді. Апам екеуiмiзге шай койып, кеже iстеп береді. Кубіні де әзi пiсiре беретін болды. Кеке, өздерiннiң жағдайларын калай? Фашистердi бiраз кырған шығарсындар... Айтпакшы

Саянның ағасы - Жанарбектi жау елтiрiп кетiптi ғой. Көке... Калайша байкамай калдындар, а? Көке Саянның өзі: жакында соғысқа барамын», - деп жур. Жiбермесе - кашып кетемін. әйтеуір, кетемін дейді. Ол бар гой, кеке... Ол барады. Сонан соң немiстерге көресiнi көрсетеді. Ол бар гой, ол жеңiп келедi.

Кеке, бiз сенi әбден сағындык. Калайда аман-есен келшi! Кеке, мен​