Предмет: Қазақ тiлi, автор: telaveridi

сочинение на казахском на тему правила безопасности это

Ответы

Автор ответа: Полина00784
0
Өзімізді күнделікті өмірімізге әсер етуі мүмкін барлық қиыншылықтар мен қираудан қалай қорғауға болады? Мұнда қауіпсіздіктің тұжырымдамасы келтіріледі, оның ережелері әртүрлі мәселелерге қарсы қандай да бір түрде сақтандыруға мүмкіндік береді және сіздің өміріңізді, отбасы мүшелеріңізді және жеке меншікті сақтауға бағытталған шаралар жиынтығын қамтиды.Жеке қауіпсіздіктің қарапайым ережелерін сақтау адам өміріне дәлел ретінде әртүрлі физикалық және моральдық жарақаттардан аулақ болуға көмектеседі.Бұл материал қазіргі заманғы қоғамдағы адамның қауіпсіздігін қамтамасыз ету проблемасының назар аудару аспектілеріне назар аударады. Дегенмен, өмірге әкелетін барлық жағдайларды болжау мүмкін емес. Сондықтан төменде келтірілген кеңестер барлық қиыншылықтар үшін панацея емес. Мүмкін, сіз біздің бөлімде айтылмаған құбылысқа тап боласыз. Бұл жағдайда біз сіздің кеңестеріңізді негіз ретінде дұрыс шешім таба аласыз деп үміттенеміз. ол күлкілі және көрінуі мүмкін, бірақ ол жақсы кеңес бір күні сіздің өміріңізді сақтай аласыз, өйткені, журнал оқу ортасында беттерді немесе лақтыру қосу қажет емес пікірі емес, талғампаз оқырман.Ежелгі римдіктер: «Өзіңді құтқарыңдар, мыңдағантарың сендерді құтқарады», - деді.Жігерлі, бірақ нәрестенің өміріндегі «бесінші нүкте» акушер бойынша ақкөңіл Slap, әлемді кіреді бұйырған болса, оған терең тыныс алуға мүмкіндік береді: «Live». «Аман»!. Құдайдың нұры шыққаннан бері адам қауіпті. Мүмкін, олар адамзатқа жеңіске жете алар еді, бірақ ақылға қонымды адам «жынды» қауіп-қатерден қорғаудың негізгі әдісі - ҚАУІПСІЗДІК.мыңдаған жылдар бойы мейірімділік Бұл богиня, ол өмір ұранның алмас тәжірибесі бар ойылып ол туралы қалқаны қауіп көрсететін, адам үшін, емес: «. Кім ескертілді етеміз отыр» Ежелден бері жеке қауіпсіздікті қамтамасыз ету және денсаулықты сақтау адамзаттың ең маңызды мүдделерінің бірі болып табылады.Таңқаларлық емес кардинал Richelieu және болашақ ұрпақ дана кеңесін француздық сол Генерал: «... Қауіпсіздік - Бұл санатта ұлылығын қарағанда өлшеусіз үлкен болып табылады.»Бүгінгі әлеуметтік өмірі қауіпсіздігі «өлімнен құтқару үшін, аман қалу үшін, тірі қалуға.», яғни, күрт нашарлады және адам қалу проблемасына сипаттамаларын алдыСондықтан, өзіңіз үшін де, басқалар үшін де өмір қауіпсіздігі негіздерін білуіңіз керек. Бұл көлік жүргізу кезінде қауіпсіздік белдігін пайдалану сияқты. Бұл адамға деген құрмет. Бұл өмірді растайтын ұстаным.«Тамырға қарап, - деді тамаша Козма Прутков. Қауіпсіздіктің, қауіпсіздіктің «бірге» көрейік.Сөздің этимологиясы: жоқ + қауіп-қатер = ҚАУІП.Қауіпті - «апат, бақытсыздық», «біреуге зиян келтіре алатын зиян», және т.б. XI ғасырдағы ежелгі орыс жазбаларының ескерткіштерінде ол «қауіпті» - «қорғаныш, мұқият» түрінде табылған. Кейіннен әлсіз «» «жоғалып кетті,» c «дыбысы қатты болды. төмендегідей мағынасы, бәлкім дамыды: «. бақытсыздық нұқсан қабілетті» - - «ескерту», ​​«сенімсіз, сақ», «тiкелей қатер төндiретiн қауiптi» «қамқоршы» Префикс (жоқ, жоқ) «ештеңе жоқ» деген мағынаны білдіреді. «Қорқынышсыз» деген қорытындыны (қорғаныс, қорғаныс) алдын ала «сейф» сыныбы - «қауіпті емес», «қорғалған» деп қалыптастырады. Орыс тілінің сөздігінде С. Л. Ожегов: «Қауіпсіздік - бұл ешкімге, ештеңеге қауіп төндірмейтін жағдай».Өмірдің қауіпсіздігі - бұл белгілі бір ықтималдықпен адамның зақымдануын алып тастайтын қоршаған орта жағдайы.Ежелгі римдіктермен бірге, қауіпсіздік туралы ұғым (лат. Секиаит) билік тарапынан кепілдік берілген қоғамдық және жеке қауіпсіздікті қамтиды. Оның мінажат мәні де монеталарда көрінді.Қауіпсіздік пен өмір өзара байланысты.
Похожие вопросы
Предмет: История, автор: Serpinskiy
Используй источники и ранее полученные знания, чтобы написать эссе на 1 страницу по теме : РОЛЬ ГОРОДОВ В ЭКОНОМИЧЕСКОМ РАЗВИТИИ СРЕДНЕВЕКОВЫХ ГОСУДАРСТВ

ИСТОЧНИК A. „Новые города образовывались на территориях светских или церковных сеньоров, которые становились хозяевами города. Новые поселения на территориях, где образовывались города, сеньоры воспринимали как часть своих владений, а жителей городов — как свой народ, облагая их налогами, требуя долю от ремесленных изделий, требуя от них выполнения работ, сходных с теми, что делали зависимые крестьяне для своих сеньоров и т.д. (…). Вот почему появление средневековых городов сопровождало общественное движение, целью которого было освобождение жителей города от господства сеньоров.” (Павел Кокырлэ, От Хлодвига до Ришелье, Кишинев, 2007 г., с. 231-232)

ИСТОЧНИК Б: ” Никто не может быть ткачом в Париже, если он не купит у короля право заниматься этим ремеслом. Ни один ткач, никто другой не может и не должен иметь в Париже ткацкой мастерской, если он не владеет этим ремеслом или если он не сын ремесленника. Каждый парижский ткач может иметь в своем доме два больших и один маленький станок. Подмастерья должны приходить на работу в то же время, что и другие ремесленники, как плотники и каменщики. И никто в указанной профессии не должен начинать работу до восхода солнца, под угрозой штрафа в 12 динаров, уплачиваемых ремесленником, и 6 динаров, уплачиваемых подмастерьем.” (Книга ремесел Парижа, 1268)

ИСТОЧНИК В: ” XIII век и первая треть XIV века были временем расцвета купеческой корпорации. Во многих европейских городах купеческая верхушка, концентрирующая в своих руках огромные богатства, является ведущей прослойкой, патрициями, оказывающими решающее влияние на руководство города. Хотя они представляют лишь незначительную часть городского населения, эти торговцы и предприниматели обладают всей властью в городе. Их очень много в муниципальных советах, они проводят фискальную политику в свою пользу, контролируют правосудие и местное законодательство.” (Ж. Ле Гофф, Средневековый человек, Яссы, 1999 г., с. 239)

ИСТОЧНИК Г: ”Города подобны электрическим трансформаторам: они нагнетают напряжение, ускоряют обмен, бесконечно сотрясают жизнь людей. Там быстро возникают гильдии ремесленников, купечество, промышленность, дальнее сообщение, банки, а также буржуазия, определенная часть буржуазии и даже определенный капитализм. Судьба этих особых городов больше не зависит от влияния со стороны сельских жителей, а зависит от международной торговли”. (Фернан Бродель, Структуры повседневности, 1979 г.)