Предмет: Обществознание, автор: zero20032new

Ребят, помогите, пожалуйста, с обществом!:)
В конце 80-х гг. XX в. японские ученые составили прогноз научно-технического развития на ближайшие 20—30 лет. Они прогнозировали следующие открытия: 1990-е гг.— победа над СПИДом; создание роботов- сиделок, способных обслужить пожилых и лежачих больных; 2001—2010-е гг.— преобладание электронных газет среди информационных изданий; применение пишущих машинок, воспринимающих человеческий голос; умение остановить роет раковых клеток и превратить их в нормальные; начало туристических экспедиции в космос; 2010 2020-е гг.- - создание автомобиля га водородном топливе, понимание механизмов памяти и старения, создание искусственного глаза. Какие прогнозы сбылись? Какие науки развивались наиболее быстро?
→→→→→ПОМОГИТЕ ТОЛЬКО КАКИЕ НАУКИ РАЗВИВАЛИСЬ БОЛЕЕ БЫСТРО←←←←←

Ответы

Автор ответа: MashaRei
0
прогноз на будущее например: 1)в 2020 году будет такая техника чтобы ты мог видеть человека так будто он стоит перед тобой 2) 2020-2030 года будет открыта новая планета на которой есть жизнь. 3) в 2030 года люди смогут телепортироваться с одного места на другое. 
Роль науки: 1) Важную роль науки играет СМИ с её помощью люди узнают то что происходит в мире.
Похожие вопросы
Предмет: Қазақ тiлi, автор: bill26
Автор мәтінде экспрессивті-эмоционалды сөздерді, автор көзқарасын қандай мақсатта береді? Олардың мәтін мазмұнын ашудағы немесе оқырманға әсерін күшейтудегі маңызы бар ма? Дәлелдеңіз.

мәтін:Белгілі сыншы, мәдени сарапшы, еліміздің еңбек сіңірген қайраткері Әлия Бөпежанова қазіргі сатиралық театрлар туралы өз пікірін білдірді.– Қазір әзіл-сықақ театрларының саны бар, сапасы сын көтермейді деп көп айтылып, жазылып жүр. Театр сыншысы ретінде сіздің ойыңыз қандай?– Қазір әзіл-сықақ театрлары көп. Жалпы, қазір әзіл-сықақ театрлары жан-жақты. Негізінен бүгінгі күннің әлеуметтік мәселелерін көтереді. Бірақ бір айтатын мәселе: олар қоғамдық әлеуметтік мәселелерден гөрі отбасы-ошақ қасы, тілді дұрыс айтпау, құда- құдағилар сияқты жеңіл-желпі тақырыптарды шиырланқырап қалып жүр. Көпке топырақ шашуға да болмайды.– Әзіл-сықақ театрларының одан бөлек тағы қандай кемшіліктері сізді ерекше алаңдатады?– Меніңше, театрлардың басты проблемасы материалдарды өздері жазып ала салады. Тақырыпқа жеңіл-желпі қарайды. Сахнаға шығып әйтеуір жұртты күлдірсек болды дейтін сияқты. Тағы бір мәселе: қазіргі жастар сахнаға шығып алып, өздерін жарнамалауға бейім. Оны өздері де байқамайды. Бұл – сахналық мәдениетке томпақ нәрсе.Сондай-ақ телеарналарда демалыс күндері, түнгі уақытқа қарай, әзілге құралған дүниелер беріліп жатады. Қарасаң, талғам мен эстетика жетпейді. Тақырып аялары өте тар. Бұл да бүгінгі күннің басты проблемасы сияқты. Жақсы әзіл арзан күлкіден құралмау керек. Ол, керісінше, адамды ойлантуға, өмірге басқаша көзбен қарауға итермелеу керек.– Кәсіби авторларға тапсырыс бермей, өздері жаза салу, ақша үнемдеу ме, әлде өз өздеріне деген сенімділік пе?– Біріншіден, мүмкін ақша үнемдейтін шығар. Өнер деген – интеллектуалдық жеке меншік. Шын мәнінде, интеллектуалдық еңбекке лайықты еңбекақы төленуі керек. Бүгін, мысалы, Парламентте мәдениет туралы заң талқыланды. 25 жылдан бері жазушыларға қаламақы төленбейді екен. Бұл, былайша айтқанда, нонсенс. Әрине, театрлардың бәрі бірдей емес.– Расымен де, театрлар неге арзан әзілге құмар болып кетті?– Кез келген өнер адамы саясаткер болу керек. Ол қоғамда не болып жатыр, парламент не талқылады, қандай халықаралық мәселелер қаралды, қысқаша айтқанда, бәрін біліп, бақылап отыру керек. Яғни деңгейі өте жоғары, ой-өрісі кең болуы тиіс. Өнер тек құда мен құдағиға тиісіп немесе әйел болып киінген, шалбарын шорт кескен келіншектерді немесе орысша тіл сындыратын жастарды сынаумен ғана шектелмеу керек. Әрине, оның бәрі қажет. Бірақ интеллектуалдық ізденіс көбірек керек. Меніңше, әзіл-сықақ театрларында білім, ізденіс жағы жетіспейтін секілді…​