Предмет: Русский язык, автор: malihnikina

Спишите. подчеркните обстоятельства места ( _._._._._). Устно поставьте к ним вопросы и укажите, какой частью речи они выражены.
1. Волк ночью, думая залезть в овчарню, попал на псарню. 2. Лебедь рвётся в облака, Рак пятится назад, а Щука тянет в воду. 3. Плутовка к дереву на цыпочках подходит. 4. Ягнёнок в жаркий день зашёл к ручью напиться. 5. На Щуку подан в суд донос, что от неё житья в пруде не стало. 6. По улицам Слона водили, как видно, напоказ. 7. Предлинной хворостиной мужик гусей гнал в город продавать.

Ответы

Автор ответа: арина5б80
38
1.в овчарню- во что? сущ. на псарню - на что? сущ.
2.в облака - во что? сущ. в воду - во что? сущ.
3.к дереву - к чему? сущ. на цыпочках - на чем? сущ.
4.в день- во что? сущ. к ручью- к чему? сущ.
5.в суд - во что? сущ. в пруду - в чем? сущ.
6. на показ- на что? сущ.
7.гусей - кого? сущ. в город - во что? сущ.
Похожие вопросы
Предмет: Информатика, автор: bohdanfostunak2103
Завдання 3. (3 бали). Написати програму генерації двох випадкових
чисел з проміжка -50...50 і визначення того, чи числа рівні, чи перше
менше, чи друге ме- нше. Для генерації випадкових чисел використати
функцію rand() (бібліо- тека stdlib.h), для ініціалізації генерації —
функцію srand(1) (бібліотека stdlib.h) чи srand(time(0)) (бібліотеки
stdlib.h і time.h). У Visual Studio ма- ксимальне згенероване число
визначається константою RAND_MAX = 32767, мінімальне — 0.
Генерація цілого числа від min до max включно — rand()%(maxmin+1)+min, від 0 до 10 — rand()%11 ; чисел –1, 0 чи 1 — rand()%3–1.
Для генерації дійсних чисел застосовують формулу
(float)rand()/RAND_MAX*(max-min)+min.
Оператор вибору. Умовний оператор при виконанні програми дає
можливість вибрати одну із двох дій залежно від значення виразу.
Узагальненням умовного оператора є оператор вибору
(багатоваріантного розгалуження). Використання оператора вибору
дає можливість реалізувати вибір однієї з кількох альтернатив.
Завдання 4. (3 бали) Приклад 4.7. За умовою поданого в
попередньому пункті прикладу 4.6 розробити алгоритм, відповідно до
якого програма структуризується на блоки: блок введення даних, блок
обробки і блок виведення результатів (вся видача повідомлень про
помилки і результат обчислення здійснюється в кінці програми; щоб
реалізувати таку видачу, треба використати робочу змінну, яка вказує
номер повідомлення).
Відокремлення блоку обчислень від блоку видачі результатів можна
ефективно реалізувати, якщо використати оператор вибору. Блок-схема
алгоритму: