Предмет: История, автор: виктор38

Почему начало Европы называют "тёмные веками"

Ответы

Автор ответа: marschumskaru
0
 Почти пятисотлетний период в истории Европы после падения Западной Римской империи традиционно именуется Темными веками. Название отчасти справедливое, хотя оно и заведомо задает определенное негативное отношение к этому историческому периоду.       Темные века – это период с V по Х века, время, когда на развалинах Римской империи медленно и тяжело, с огромными потерями и страданиями зарождалось новое христианское общество.       Это время Великого переселение народов, когда просторы Европы заполонили орды кочевых племен - молодых варварских народов, ищущих новой жизни в новых краях. Это время мгновенно возникавших и стремительно распадавшихся царств, державшихся силой и властью правителей – военных вождей. Таков был вождь монгольского племени гуннов Аттила, чьи конные орды безжалостно терзали земли бывшей Империи. Таков был Карл Великий, основатель могучей Франкской империи, наследницы величия  Рима. Таковы были и многие другие племенные вожди и короли – кто более, кто менее преуспевшие на поле брани и в политике.
Источник: http://fedoroff.net/publ/best/tjomnye_veka/50-1-0-241
Похожие вопросы
Предмет: Қазақ тiлi, автор: asylbekbaydilovich
Переведите текст на русский язык.
Ақиық ұстазы - Әбу Насыр Мұхаммед ұлы Мұхаммед Тархан Фараби
туралы ойлады. Әбу Насырдың «Ізгі қала халқының көзқарастары туралы
кітап» деген ғажайып шығармасын еске алды. Ол шығарманы үш рет оқып
шыққан. Кітапта ұлы ғұлама қоғам туралы айтқан. Ұстазы қоғамды «толық»
әм «толымсыз» деп екіге бөледі. Толық қоғамның өзі үш түрлі: үлкен, ор-
таша және кіші. Үлкен қоғам - бүкіл жеркүзіндегі ақылды адамзат; орта-
ша қоғам - белгілі бір ел, мемлекет; кіші қоғамға жеке-дара қала халқын
жатқызған. Енді осы қалалардың өзін «ізгі» және «надан» деп екіге бөледі:
«Адамдары бақытты болу үшін біріне бірі көмектесіп отыру мақсатымен бір-
лескен қала ізгі қала болады, халқы бақытқа жету үшін өзара көмектесіп
отыратын қоғам да ізгі қоғам болады», - дейді.
…Надан қалаларды Әбу Насыр сегіз түрге бөледі. Бұл қалалардың халқы
бас пайдасын жұрт мүддесінен жоғары қояды, өзімшіл, менмен, мақтаншаң
келеді. Олардың ұғымынша, өмірдің ең асыл ләззаты байлықта, билікте.
Ауызбірлігі мол, түсінігі терең, бір-біріне қол ұшын беріп отыратын қаласы -
осы Отырар емес пе?
Әбу Насыр ізгі қаланы қатты аңсаған. Оның ойынша, ізгі қала тұрғын-
дарының дені бақытты, білімді, өнерлі, зергер, еңбексүйгіш, меймандос,
шыншыл болады. Өсек, өтірік, ұрлық, бұзақылық жойылған. Жұрт та бір-бірі-
не үнемі ізгі ниетпен көмектеседі, қуанышын қоса көтереді. Ешбір қаламен
соғыспайды, бірақ өзгелер шабуыл жасай қалса, тойтарар қайраты мол. Еш-
кімге есесін жібермейді. Ол қаланың әміршісі де ержүрек, білімді, қылышты
емес, кітапты сыйлайтын саналы жан болғаны ләзім.